Анкета для
оцінювання рівня
шкільної мотивації й адаптації
Г. Н. Лусканової (модифікована)
Вік досліджуваного: з 10 років.
Інструкція.
Зараз я задам вам декілька запитань про те, як ви себе почуваєте в школі: що
подобається, а що - ні. На кожне запитання ви можете відповісти “так” (+) або
“ні” (-). В анкеті немає “правильних” чи “неправильних” відповідей.
Відповідайте так, як ви відчуваєте.
Запитання анкети
1.Тобі
подобається в школі чи не дуже?
2.Вранці,
коли ти прокидаєшся, ти завжди з радістю йдеш у школу чи тобі хочеться
залишитися вдома?
3.Якби
вчитель сказав, що завтра в школу не обов’язково приходити всім учням, ти б
пішов у школу або залишився вдома?
4.Тобі
подобається, коли у вас немає якого-небудь уроку?
5.Ти
хотів би, щоб не задавали домашніх завдань?
6.Ти
хотів би, щоб у школі залишилися тільки перерви?
7.Ти
часто розповідаєш про школу батькам?
8.Ти
б хотів, щоб у тебе був менш суворий учитель?
9.У
тебе в класі багато друзів?
10.Тобі
подобаються однокласники?
Обробка та інтерпретація
результатів
Відповідь
“так” на запитання № 1,2,3,7,9,10 оцінюється в 3 бали, відповідь “ні” - у 0
балів.
Відповідь
“так” на запитання № 4, 5, 6, 8 оцінюється в 0 балів, відповідь “ні” - у 3
бали.
25-30
балів - високий рівень шкільної адаптації.
20-24
бала - середній рівень шкільної адаптації
15-19
балів - зовнішня мотивація.
10-14
балів - низький рівень шкільної адаптації.
9
і менше балів - шкільна дезадаптація.
Джерело: М. В.
Лемак, В. Ю. Петрище Методичне видання Психологу для роботи. Діагностичні
методики./ Ужгород Видовництво Олександри Гаркуші. - 2011
Немає коментарів:
Дописати коментар