Працюю практичним психологом у
Херсонській загальноосвітній школі I-III ступенів №32 Херсонської міської ради
з вересня 2003 року.
Протягом цих років займаюся такими видами роботи, як психодіагностика з учнями (готовність до школи, виявлення труднощів у навчанні, адаптація, тривожність, агресивність, виявлення типу темпераменту, профорієнтація та інше), з батьками (міжособистісне спілкування, ефективність виховання), з вчителями (особистісні методики, виявлення професійних здібностей, експрес-діагностика, тренінг для молодих та щойно прибулих вчителів «Шлях до успіху», тренінг для вчителів «Управління конфліктами» та інше); психопрофілактика (попередження відхилень у розвитку особистості, виникнення конфліктів та проблем у міжособистісних стосунках, запобігання створенню конфліктних ситуацій у навчально-виховному процесі, реалізація програми «рівний-рівному»); психологічне консультування (куток психологічної допомоги, консультаційний пункт для батьків, консультації щодо проблем у спілкуванні, підвищення самооцінки підлітків, допомога вчителям при підготовці до батьківських зборів); психолого-педагогічна корекція («Підвищення самооцінки підлітків», «Адаптація до навчального процесу», «Зниження тривожності та агресивності», просвітницька програма «Все залежить тільки від мене!», профілактично-просвітницька програма «Шлях до успіху»); психологічна просвіта (виступи на батьківських зборах, педрадах: виступ на педраді з презентацією «Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі», виступ під час МО вчителів початкової школи з презентацією «Наступність між початковою та середньою ланкою школи», виступ на педраді «Формування ситуації успіху на уроках»; лекції, семінари, бесіди та консультації із вчителями, батьками і учнями; тренінгові заняття на підвищення рівня згуртованості класу "Подорож на повітряній кулі", тренінг профорієнтаційних знань старшокласників "Моя професія", тренінг «Здоровий спосіб життя», «Толерантність», «Шлях до успіху», «Спілкування без конфліктів», «Я – майбутній п’ятикласник!», «Підготовка до екзаменів», тренінг самопізнання і саморозвитку «Хто я?»); навчальна діяльність («Основи психологічних знань», «Етика та психологія сімейного життя», «Сприяння просвітницької роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя»); підготувала 5 підлітків-тренерів за програмою «рівний-рівному», участь у міських турнірах юних психологів; команда «Епіцентр».
Працюю над темою «Підвищення самооцінки
учнів». Розробила корекційно-розвивальну програму, яка сприяє ефективному
вирішенню даної проблеми.
Працюю над
темою «Особливості індивідуального психологічного супроводу учнів.
Профілактично-просвітницька програма «Шлях до успіху». Розробила та впроваджую універсальний робочий
зошит індивідуального психологічного супроводу «Щоденник особистісного розвитку
підлітка «Шлях до успіху». Активна робота проводиться не тільки з учнями, які
потребують допомоги, а й з їх батьками та вчителями.
Беру активну участь у методичній роботі
міста. Відвідую семінари, конференції, тренінги. Розробила методичний матеріал
для конкурсу соціальних проектів «Адаптація молодого вчителя до
навчально-виховного процесу», приймала участь у Міжнародній науково-практичній
конференції «Актуальні проблеми практичної психології». Стаття у збірнику
наукових праць «Інтегрований урок «Темперамент». Приймала участь у Всеукраїнському
конкурсі журналу «Практичний психолог: Школа» - Профілактично-просвітницька
робота з учнями «Особливості індивідуального психологічного супроводу учнів.
Профілактично-просвітницька програма «Шлях до успіху», стала Дипломантом конкурсу.
Участь
у Міжнародній науково-практичній конференції «Актуальні проблеми практичної
психології». Стаття у збірнику наукових праць «Робота з сімейними уявленнями
підлітків як шлях до зменшення впливу родинної депривації». Участь у конкурсі соціально-психологічних проектів «В
сучасному світі не має бути місця дитячій бездоглядності і безпритульності!» Маю
друковані роботи: "Особливості психологічного консультування в розв’язанні
міжособистих проблем серед учнів початкової школи", "Психологічний
тренінг для підлітків "Робота з сімейними уявленнями підлітків як шлях до
зменшення впливу родинної депривації", статті надруковані у збірнику
Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених
«Актуальні проблеми практичної психології». «Особливості психологічного
супроводу адаптації першокласників до навчального процесу», стаття надрукована
у збірнику «Таврійський вісник освіти». Стаття у збірнику «Соціально-психологічні
технології розвитку особистості» (колективна монографія викладачів Херсонського
державного університету та Гроденського державного університету імені Янки
Купали) – «Особливості психологічного супроводу дітей трудових мігрантів». Участь у конкурсі
«Порозуміння, толерантність, злагода» (м. Одеса), розробка тренінгового заняття
«Як не стати жертвою злочину». Участь у
міському семінарі заступників директорів з виховної роботи «Модифікація форм і
методів виховної роботи шляхом ресурсного підходу», виступ за темою «Діяльність
соціально-психологічної служби». Виступ
під час міського семінару заступників директора з НВР з презентацією «Досвід
взаємодії особистості учня з соціумом та його суспільне значення. Особливості
соціально-психологічного супроводу». Мала
виступи на радіо «Таврія», передача «Крок у доросле життя»; тема «Мобільний
телефон та діти». Участь у тренінговому навчанні за освітньо-професійною
програмою МОП-ІПЕК «Сприяння працевлаштуванню молоді та викоренення найгірших
форм дитячої праці». Участь
у роботі тренінгового курсу «Організація роботи з розв’язання проблем
насильства у школі». Участь у навчальному
курсі Кататимно-імагінативної психотерапії під час навчально-практичного
семінару «Застосування листівок в консультативній Кататимно-імагінативній
психотерапії (символ драмі)». Участь у роботі
обласного практичного семінару «Надання психологічної допомоги дорослим та
дітям в ситуації соціально-політичної кризи». Участь у
науково-практичному семінарі «Психотерапія дітей та підлітків – метод
казкотерапії у діяльності психолога».
Також маю виступи на педагогічних нарадах: «Формування у молодших школярів
навичок здорового способу життя»; "Професійний саморозвиток вчителя як
складова творчого потенціалу";
"Самостійна, пошукова та творча праця учнів як фактор
науково-дослідницької діяльності педагогічного колективу";
"Психологічна адаптація учнів 5-х класів до навчального процесу".
Брала участь зі своїми учнями у міському турнірі юних психологів.
У школі працює «Скринька довіри». Проводяться індивідуальні консультації з
учнями та батьками.
Створила та
веду власний сайт соціально-психологічної служби школи «Кабінет психолога» за
електронною адресою http://psy-school32.blogspot.com Висвітлюю основні напрямки
роботи практичного психолога у школі.
Маю 17
різноманітних відзнак, у тому числі: грамоти, сертифікати, подяки, свідоцтва.
Маю 13 друкованих робіт.
Розробила та
впроваджую 6 власних корекційно-розвивальних та профілактично-просвітницьких
програм.
Досвід психологічного супроводу дітей з особливими потребами (ЗПР, аутизм, синдром Дауна, ДЦП) та їх батьків.
Досвід психологічного супроводу дітей з особливими потребами (ЗПР, аутизм, синдром Дауна, ДЦП) та їх батьків.
Дана діяльність спонукає мене до
подальшого розвитку та вдосконалення професійних навичок.
Немає коментарів:
Дописати коментар