Аналітичний звіт
про роботу
практичного психолога
Херсонської
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 32 Херсонської міської ради
1. Прізвище, ім’я по батькові Крупник Ганна Анатоліївна
2. Дата народження 27.12.1981 навантаження 1 ставка (1015
учнів)
3. Освіта вища, Херсонський державний університет,
спеціальність за дипломом: кваліфікація практичного
психолога, вчителя художньої культури, етики, естетики, керівника молодіжних
театральних колективів.
Освітній рівень спеціаліст з базовою освітою
4. Загальний стаж 12 років стаж роботи на даній посаді 12 років
в цьому закладі з якого року - з 2003 року
5. Кваліфікаційна категорія: І
категорія
6. Матеріально – технічне забезпечення роботи:
а) Забезпечення кабінетом спеціаліста служби: пристосоване
приміщення (у одному приміщенні знаходиться практичний психолог і
соціальний педагог)
б) Обладнання оргтехнікою:
комп’ютер та принтер старого зразку;
7. Передплата на фахові видання закладом освіти не
здійснюється
8.Науково – методична самоосвітня проблема діяльності. Працюю
над темою «Особливості індивідуального психологічного супроводу учнів.
Профілактично-просвітницька програма «Шлях до успіху».
Розробила та впроваджую універсальний робочий зошит
індивідуального психологічного супроводу «Щоденник особистісного розвитку
підлітка «Шлях до успіху»
9. Методичні розробки, їх впровадження у систему
навчально – виховного процесу закладу освіти:
Назва методичної розробки
|
Цільова група
|
Особливості впровадження
|
«Підвищення самооцінки підлітків»
|
Учні 7-10 класів
|
7 тренінгових занять
|
«Особливості психологічного супроводу адаптації першокласників
до навчального процесу»
|
Учні 1 класів
|
10 тренінгових занять
(стаття у
збірнику ХАНО «Таврійський вісник»)
|
Просвітницька програма «Все залежить тільки від мене!»
|
Учні 10 класів
|
6 тренінгових занять
(стаття
для журналу «Психолог»)
|
Профілактично-просвітницька програма «Шлях до успіху»
|
Індивідуальна робота з учнем середньої та старшої школи
|
Універсальний робочий зошит індивідуального
психологічного супроводу «Щоденник особистісного розвитку підлітка «Шлях до
успіху»
(участь у
Всеукраїнському конкурсі журналу «Практичний психолог: Школа» -
Профілактично-просвітницька робота з учнями)
|
«Особливості психологічного супроводу дітей трудових
мігрантів»
|
Діти трудових мігрантів
|
7 тренінгових занять (стаття у
збірнику «Соціально-психологічні технології розвитку особистості» (колективна
монографія викладачів Херсонського державного університету та Гроденського
державного університету імені Янки Купали)
|
10. Узагальнення досвіду роботи :
Тематика досвіду
|
Де вивчався
|
Форма узагальнення
|
Сайт соціально-психологічної служби школи «Кабінет
психолога» за електронною адресою http://psy-school32.blogspot.com
|
Інтернет-мережа
|
Висвітлюються основні напрямки роботи
соціально-психологічної служби у школі.
|
Участь у Всеукраїнському конкурсі журналу «Практичний
психолог: Школа» - Профілактично-просвітницька робота з учнями «Особливості
індивідуального психологічного супроводу учнів.
|
Всеукраїнський конкурс
|
Готується до друку стаття
|
Просвітницька програма «Все залежить тільки від мене!»
|
Стаття для журналу «Психолог»
|
Готується до друку стаття про особливості
психологічного супроводу адаптації десятикласників.
|
Виступ на педраді з презентацією «Поради педагогам щодо
спілкування із дітьми, що пережили ситуацію соціально-політичної кризи»
|
ЗНЗ № 32
|
Виступ
|
Участь у конкурсі соціально-психологічних проектів, виступ
із презентацією «В сучасному світі не має бути місця дитячій бездоглядності і
безпритульності»
|
ЗНЗ № 32, ССД Дніпровського району
|
Виступ (роботу відзначено почесною грамотою)
|
Виступ під час батьківського всеобучу з презентацією «Особливості
соціально-психологічного супроводу учнів за програмою «Шлях до успіху»
|
ЗНЗ № 32
|
Виступ
|
Виступ на батьківських зборах з темою «Практична
допомога батьків першокласникам»
|
ЗНЗ № 32
|
Виступ
|
Виступ під час педконсиліуму з презентацією «Адаптація
п’ятикласників»
|
ЗНЗ № 32
|
Виступ
|
Виступ на педраді з презентацією «Розвиток позитивної
навчальної мотивації як важливої умови якості освіти»
|
ЗНЗ № 32
|
Виступ
|
Виступи на батьківських зборах за результатами
психодіагностики за темою «Дружба»
|
ЗНЗ № 32
|
Виступ
|
Виступ перед атестаційною комісією із презентацією
«Особливості індивідуального психологічного супроводу за
просвітницько-профілактичною програмою «Шлях до успіху»
|
ЗНЗ № 32
|
Виступ
|
11. Участь у
шкільних нарадах, конференціях, семінарах, педагогічних радах
Тематика
|
Кількість учасників
|
Дата проведення
|
Результати
|
Виступ на педраді з презентацією «Поради педагогам щодо
спілкування із дітьми, що пережили ситуацію соціально-політичної кризи»
|
35
|
02.09.2014
|
Звіт розміщено на сайті http://psy-school32.blogspot.com
|
Виступ під час батьківського всеобучу з презентацією
«Особливості соціально-психологічного супроводу учнів за програмою «Шлях до
успіху»
|
50
|
15.10.2014
|
|
Консиліум за результатами діагностичного мінімуму у 1
класах, виступ з презентацією
|
6
|
21.10.2014
|
|
Виступ під час педконсиліуму з презентацією «Адаптація
п’ятикласників»
|
20
|
17.11.2014
|
|
Проведення акції, присвяченої Всесвітньому дню боротьби
зі СНІДом
|
600
|
1.12.2014
|
|
Виступ перед батьками майбутніх першокласників, надання
рекомендацій
|
60
|
13.12.2014
|
|
Виступ на педраді з презентацією «Розвиток позитивної
навчальної мотивації як важливої умови якості освіти»
|
67
|
17.12.2014
|
|
Виступ на педраді з доповіддю «Профілактика
суїцидальної поведінки»
|
35
|
29.12.2014
|
|
Виступ під час педконсиліуму за результатами супроводу
учнів 4 класів
|
6
|
16.01.2015
|
|
Виступи на батьківських зборах за результатами психодіагностики
за темою «Дружба»
|
30
|
22.01.2015
|
|
Виступ під час педконсиліуму за результатами супроводу
адаптації учнів 1 класів
|
6
|
23.01.2015
|
|
Тренінг для учнів у рамках проведення дня ЦЗ «Як діяти
в надзвичайній ситуації»
|
60
|
23.02.2015
|
|
Виступ перед атестаційною комісією із презентацією
«Особливості індивідуального психологічного супроводу за
просвітницько-профілактичною програмою «Шлях до успіху»
|
20
|
2.03.2015
|
12. Участь у міських
нарадах, конференціях, семінарах, засіданнях МО, творчих груп,
інтервізійних груп
Тематика
|
Кількість учасників
|
Дата проведення
|
Результати
|
Планування діяльності СПС на 2014-2015 н.р.
|
30
|
3.09.2014
|
|
Семінар-тренінг в рамках реалізації проекту
«Імплементація Конвенції ООН про права дитини в Україні» з надання першої психологічної
допомоги дітям, які опинились в кризових ситуаціях за партнерством Save the
Children International, організований Херсонським обласним центром «Успішна
жінка» та Всеукраїнською громадською організацією «Жіночий консорціум
України»
|
15
|
17.09.2014
|
|
Особливості психологічного супроводу дітей з ООП
|
~ 30
|
24.09.2014
|
|
Атестація спеціалістів служби
|
5
|
1.10.2014
|
|
Організація батьківського лекторію як засіб підвищення
психологічної компетентності родини
|
~ 30
|
8.10.2014
|
|
Психолого-педагогічні умови інклюзивного навчання
«Особливості індивідуального супроводу дітей з аутизмом та астенією»
|
~ 30
|
17.10.2014
|
|
Системний підхід до збереження здоров’я дітей та
підлітків
|
~ 35
|
12.11.2014
|
|
Участь у конкурсі соціально-психологічних проектів «В
сучасному житті не має бути місця дитячій бездоглядності і безпритульності
|
~ 30
|
13.11.2014
|
|
Семінар-тренінг «Профілактична робота з підлітками».
Взаємодія з благочинною організацією «Анастасіс»
|
~ 60
|
21.11.2014
|
|
Участь у Міському семінарі «Шляхи впровадження Державного
стандарту освіти: підґрунтя до формування готовності дітей до навчання в
школі і реалізація наступності між довкіллям і початковою школою»
|
~ 150
|
26.11.2014
|
|
Круглий стіл: зустріч із головним редактором журналу
«Практична психологія, соціальна робота»
|
~ 25
|
28.11.2014
|
|
Участь у Міському семінарі «Консультування батьків.
Особливості надання психологічної допомоги дорослим»
|
~ 20
|
14.01.2015
|
|
Участь у Міському семінарі «Особистісна компетентність
у професійній діяльності спеціаліста служби»
|
~ 25
|
15.01.2015
|
|
Участь у Міському семінарі «Збереження репродуктивного
здоров’я підлітків у роботі СПС»
|
~ 20
|
28.01.2015
|
|
Участь у Міському семінарі «Психолого-педагогічний
консиліум як засіб запобігання стигмації»
|
~ 20
|
4.02.2015
|
|
Участь у Міському семінарі «Організація психологічного
клубу для педагогів»
|
~ 20
|
11.03.2015
|
|
Участь у тренінгу «Успішна
професія»
|
~ 30
|
11.03.2015
|
|
Участь у Міському семінарі «Забезпечення ефективного
супроводу родин демобілізованих»
|
~ 30
|
8.04.2015
|
|
Участь у Міському семінарі «Інтернет-залежність у
підлітків – проблеми соціалізації»
|
~ 30
|
15.04.2015
|
13. Участь у обласних нарадах, конференціях, семінарах
Тематика
|
Кількість учасників
|
Дата проведення
|
Результати
|
Участь у роботі Регіонального науково-практичного
семінару «Психологічна травма у дітей та підлітків: діагностика і
психотерапія»
|
~ 50
|
20.11.2014
|
14. Підвищення кваліфікації спеціаліста служби в цьому
навчальному році:
Тематика
|
Дата проведення
|
Місце проведення
|
Диплом учасника
конкурсу «Профілактично-просвітницька робота з учнями»
|
8.12.2014
|
Всеукраїнський конкурс редакції МЦФЕР «Освіта»
|
15. Проходження атестації
Дата проходження атестації
|
Присвоєно чи підтверджено відповідність кваліфікаційну категорію
|
30. 03.2007
|
Присвоєно ІІ кваліфікаційну категорію
|
30. 03.2015
|
Присвоєно І кваліфікаційну категорію
|
16. Консультативна робота:
Тематика звернень
|
Кількість звернень
|
З боку учнів
|
|
Самовдосконалення (пізнання себе, власних здібностей, можливостей,
бажання краще вчитися, розвиток пізнавальної сфери)
|
4
|
Відсутність мотивації навчання
|
9
|
Проблеми в стосунках з батьками, в сім’ї (дефіцит уваги з боку батьків,
розлучення, сварки батьків, втрата одного із батьків, близької людини)
|
13
|
Міжособистісні стосунки, конфлікти з однокласниками
|
13
|
Профорієнтація, вибір випускниками професії
|
1
|
Оформлення документів до служби у
справах дітей та молоді
|
|
Подолання шкідливих звичок
|
2
|
Підбір літератури до публічних виступів
|
|
За результатами психодіагностики
|
5
|
Вихід із кризових станів
|
2
|
Рання вагітність
|
|
Непорозуміння з батьками, стосунки
з батьками, дорослими
|
3
|
Бродяжництво
|
|
Взаємини «учитель-учень»
|
|
Підготовка до ЗНО та ДПА
|
2
|
Проблеми шкільної неуспішності
|
3
|
Конфлікти з учителями
|
|
Дружба, кохання
|
5
|
Адаптація в колективі
|
5
|
Захист прав дитини, насильство
|
|
Ціннісні орієнтації,
самореалізація в житті
|
4
|
Розвиток творчих здібностей
|
|
Крадіжки
|
|
Допомога дітям з особливими
потребами
|
|
Суїцидальні роздуми дітей
|
3
|
Релігія, віра
|
|
Інше
|
|
Всього з боку
дітей
|
74
|
З боку батьків
|
|
Проблеми поведінки дітей (впертість, підвищена тривожність,
сором’язливість …)
|
3
|
Агресивність, жорстокість, насилля
|
|
Проблеми шкільної неуспішності
|
2
|
Проблеми батьки-діти (проблема
другої дитини, непорозуміння з підлітками вдома, допомога під час розлучення,
втрата дитиною одного із батьків тощо)
|
4
|
Профорієнтація, профдіагностика
|
|
Дитячі страхи
|
2
|
Оформлення документів до
відповідних установ
|
3
|
Конфлікти в системі
«педагоги-батьки»
|
|
Взаємини у системі «учитель-учень»
|
|
Міжособистісні стосунки учнів
(дітей)
|
2
|
Проблеми лідерства
|
|
Крадіжки
|
|
Готовність дитини до школи
|
2
|
За результатами психодіагностики
|
2
|
Особисті та сімейні проблеми
|
7
|
Психологічна готовність до ЗНО та
ДПА
|
|
Проблеми усиновлення, опікунство
|
|
Навчання та виховання дітей-інвалідів
та дітей, які навчаються за індивідуальними програмами
|
1
|
Шкідливі звички
|
|
Вікові особливості розвитку дітей та
підлітків
|
2
|
Статеві стосунки в ранньому віці
|
|
Вихід із кризових станів
|
2
|
Розвиток обдарованих дітей
|
|
Вплив комп’ютера на розвиток
дитини
|
|
Небажання ходити до школи
|
2
|
Допомога дітям з особливими потребами
|
|
Адаптаційні проблеми дитини (у ДНЗ, ЗНЗ)
|
2
|
Захист прав неповнолітніх
|
|
Втеча дітей із дому
|
|
Шкільні конфліктні ситуації
|
1
|
Насилля
|
|
Суїцидальна поведінка дитини
|
1
|
Інше
|
|
Всього з боку
батьків
|
38
|
З боку педагогів
|
|
Порушення поведінки учнів (дітей)
|
2
|
Жорстокість учнів (дітей),
проблеми насилля
|
|
Проблеми, пов’язані з навчальною
діяльністю
|
2
|
Шляхи покращення
соціально-психологічного клімату у класі
|
1
|
Профорієнтація
|
2
|
Виявлення рівня розвитку дитини та
його корекція
|
3
|
Особисті та сімейні проблеми
|
6
|
Адаптаційні проблеми дитини (у
ДНЗ, ЗНЗ)
|
1
|
«Професійне вигорання» вчителя
|
|
За результатами психодіагностики
|
8
|
Проблеми у стосунках
«учитель-учень»
|
|
Проблеми у стосунках
«учитель-учитель»
|
|
Конфлікти в системі
«педагоги-батьки»
|
|
Дитячі страхи
|
|
Міжособистісні стосунки (учнів)
дітей
|
|
Проблеми лідерства
|
|
Міжособистісні, професійні
стосунки з адміністрацією
|
|
Консультування щодо складання психолого- педагогічної характеристики
|
5
|
Вплив телебачення, комп’ютера на розвиток дитини
|
|
Шкідливі звички, залежності
|
1
|
Втеча дітей із дому
|
|
Готовність дитини до школи
|
4
|
Оформлення документації, актів обстеження житлово-побутових умов
проживання
|
|
Виявлення обдарованих дітей
|
|
Статеве виховання
|
4
|
Підбір відповідної літератури
|
|
Пропуски занять
|
|
Крадіжки
|
|
Психологізація навчально-виховного процесу
|
1
|
Допомога дітям з обмеженими можливостями
|
|
Адаптація молодих спеціалістів до умов школи
|
2
|
Підготовка та проведення позаурочних виховних заходів
|
4
|
Атестація педагогічних кадрів
|
6
|
Ціннісні орієнтації старшокласників
|
|
Суїцидальні роздуми дитини
|
1
|
Підготовка до ЗНО, ДПА
|
3
|
Інше
|
|
Всього з боку педагогів
|
56
|
З боку інших
зацікавлених осіб, представників громадськості
|
|
Участь у конкурсах, заходах
|
1
|
Запити з судових органів
|
|
Прокурорські запити
|
|
Координаційна рада з питань захисту
неповнолітніх
|
|
Участь у роботі комісії з питань захисту
прав дітей
|
|
Участь у роботі комісії з питань сімей, що
опинилися в складних життєвих обставинах
|
|
Участь у роботі координаційної ради з питань
профорієнтації
|
1
|
Особисті проблеми громадян
|
|
Підбір літератури з окремих проблем
|
|
Суїцидальні тенденції
|
|
Співпраця з ПМПК
|
|
Методична допомога
|
3
|
Запровадження шкільних служб розв’язання
конфліктів
|
1
|
Співпраця з кримінальною міліцією
|
5
|
Співпраця з центрами соціальних служб
|
5
|
Співпраця з молодіжними громадськими
організаціями
|
1
|
Проблеми насилля в сім’ї громадян
|
|
Робота із студентами
|
1
|
Міський центр зайнятості
|
|
Проблеми всиновлення
|
|
Кризові ситуації
|
|
Усього
з боку інших зацікавлених осіб, представників громадськості
|
|
Усього разом
|
18
|
17. Психологічна просвіта:
Тема заходу
|
Дата проведення
|
Цільова група
|
Кількість учасників
|
Виступ на педраді з презентацією «Поради педагогам щодо
спілкування із дітьми, що пережили ситуацію соціально-політичної кризи»
|
2.09.2014
|
Педагогічний колектив
|
70
|
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне
ставлення до оточуючих
|
2.09.2014
|
10Б
|
1
|
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне
ставлення до оточуючих
|
2.09.2014
|
8А
|
1
|
Індивідуальний психологічний супровід дитини, що
пережила ситуацію соціально-політичної кризи
|
3.09.2014
|
Учні
|
5
|
Індивідуальний психологічний супровід дитини, що
пережила ситуацію соціально-політичної кризи
|
4.09.2014
|
Учні
|
5
|
Тренінг для учнів «Я – п’ятикласник!»
|
5.09.2013
|
5В
|
29
|
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне
ставлення до оточуючих
|
8.09.2014
|
5В
|
1
|
Тренінг для учнів «Шлях до успіху»
|
8.09.2014
|
8А
|
21
|
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне
ставлення до оточуючих
|
9.09.2014
|
5В
|
1
|
Індивідуальний психологічний супровід дитини, що
пережила ситуацію соціально-політичної кризи
|
9.09.2014
|
Учні
|
5
|
Тренінгове заняття «Коллаж: моє майбутнє»
|
9.09.2014
|
Учні 9-х класів
|
13
|
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне
ставлення до оточуючих
|
18.09.2014
|
5В
|
1
|
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне
ставлення до оточуючих
|
19.09.2014
|
7А
|
1
|
Виступ під час батьківського всеобучу з презентацією
«Особливості соціально-психологічного супроводу учнів за програмою «Шлях до
успіху»
|
15.10.2014
|
Батьки
|
50
|
Виховна бесіда із дівчатками про норми поведінки та
толерантне ставлення до оточуючих
|
16.10.2014
|
6А
|
7
|
Консиліум за результатами діагностичного мінімуму у 1
класах, виступ з презентацією
|
21.10.2014
|
Вчителі початкової школи
|
6
|
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне
ставлення до оточуючих
|
24.10.2014
|
3В
|
1
|
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне
ставлення до оточуючих
|
24.10.2014
|
4Г
|
1
|
Тренінг «Шлях до успіху»
|
24.10.2014
|
2Б
|
30
|
Індивідуальний психологічний супровід дитини, що
пережила ситуацію соціально-політичної кризи
|
25.09.2014
|
Учні
|
5
|
Індивідуальний психологічний супровід дитини, що
пережила ситуацію соціально-політичної кризи
|
26.09.2014
|
Учні
|
5
|
Індивідуальний психологічний супровід дитини, що
пережила ситуацію соціально-політичної кризи
|
10.10.2014
|
Учні
|
5
|
Індивідуальний психологічний супровід дитини, що
пережила ситуацію соціально-політичної кризи
|
22.10.2014
|
Учні
|
5
|
Індивідуальний психологічний супровід дитини, що
пережила ситуацію соціально-політичної кризи
|
24.10.2014
|
Учні
|
5
|
Тренінг «Запобігання насильству у школі»
|
28.10.2014
|
Педагогічний
колектив
|
15
|
Тренінг «Толерантність»
|
6.11.2014
|
5А
|
29
|
Тренінг «Толерантність»
|
6.11.2014
|
5В
|
28
|
Тренінг «Толерантність»
|
6.11.2014
|
5Г
|
29
|
Тренінг для батьків майбутніх першокласників «Моя
дитина йде до школи»
|
8.11.2014
|
Майбутній 1А
|
30
|
Тренінг для батьків майбутніх першокласників «Моя
дитина йде до школи»
|
8.11.2014
|
Майбутній 1Б
|
30
|
Тренінг для батьків майбутніх першокласників «Моя
дитина йде до школи»
|
8.11.2014
|
Майбутній 1В
|
30
|
Тренінг для батьків майбутніх першокласників «Моя
дитина йде до школи»
|
8.11.2014
|
Майбутній 1Г
|
30
|
Індивідуальний психологічний супровід «Щоденник
особистісного розвитку»
|
11.11.2014
|
8Б
|
1
|
Тренінг «Шлях до успіху»
|
11.11.2014
|
9А
|
30
|
Участь у конкурсі соціально-психологічних проектів «В
сучасному житті не має бути місця дитячій бездоглядності і безпритульності
|
13.11.2014
|
Учні старших класів
|
4
|
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне
ставлення до оточуючих
|
14.11.2014
|
7А
|
2
|
Виступ під час педконсиліуму з презентацією «Адаптація
п’ятикласників»
|
17.11.2014
|
Педагогічний
колектив
|
20
|
Допомога при підготовці матеріалу до проведення
батьківських зборів
|
18.11.2014
|
Педагогічний
колектив
|
4
|
Профілактична бесіда про права дитини
|
27.11.2014
|
7А
|
1
|
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне
ставлення до оточуючих
|
27.11.2014
|
10Б
|
1
|
Тренінг «Дружній клас»
|
27.11.2014
|
5Б
|
28
|
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне
ставлення до оточуючих
|
27.11.2014
|
6А
|
30
|
Виступ під час педконсиліуму «Адаптація
десятикласників»
|
28.11.2014
|
Педагогічний
колектив
|
20
|
Проведення акції, присвяченої Всесвітньому дню боротьби
зі СНІДом
|
1.12.2014
|
Учні середньої та старшої ланки школи
|
600
|
Тренінг «Здоровий спосіб життя»
|
1.12.2014
|
11А
|
24
|
Тренінг «Здоровий спосіб життя»
|
1.12.2014
|
11Б
|
22
|
Виступ на батьківських зборах за результатами
психодіагностики
|
3.12.2014
|
1В
|
30
|
Виступ на батьківських зборах за результатами психодіагностики
|
3.12.2014
|
1Г
|
30
|
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне
ставлення до оточуючих
|
4.12.2014
|
10Б
|
2
|
Виступ на батьківських зборах за результатами
психодіагностики
|
3.12.2014
|
1А
|
30
|
Виступ на батьківських зборах за результатами
психодіагностики
|
3.12.2014
|
1Б
|
30
|
Профілактична бесіда про вміння знаходити компромісне
рішення під час розв’язання
конфліктних ситуацій
|
5.12.2014
|
9Б
|
5
|
Індивідуальний психологічний супровід дитини, що
пережила ситуацію соціально-політичної кризи
|
5.12.2014
|
Учні
|
5
|
Профорієнтаційний захід (тренінг «Крок в майбутнє») за
участю представників Центру зайнятості
|
12.12.2014
|
9А
|
30
|
Участь у Раді профілактики. Виступ з доповіддю про
норми поведінки учнів під час навчального процесу
|
15.12.2014
|
10Б
|
2
|
Участь у Раді профілактики. Виступ з доповіддю про
норми поведінки учнів під час навчального процесу
|
16.12.2014
|
10Б
|
2
|
Виступ на педраді з презентацією «Розвиток позитивної
навчальної мотивації як важливої умови якості освіти»
|
17.12.2014
|
Педагогічний
колектив
|
67
|
Профілактична бесіда про вміння знаходити компромісне
рішення під час розв’язання
конфліктних ситуацій
|
19.12.2014
|
6А
|
4
|
Профілактична бесіда про вміння знаходити компромісне
рішення під час розв’язання
конфліктних ситуацій
|
19.12.2014
|
7А
|
6
|
Індивідуальна бесіда з учнем, схильним до девіантної
поведінки
|
22.12.2014
|
10Б
|
1
|
Тренінг «Ми – проти насилля і конфліктів»
|
29.12.2014
|
Педагогічний
колектив
|
15
|
Індивідуальний психологічний супровід «Щоденник
особистісного розвитку»
|
13.01.2015
|
10Б
|
1
|
Індивідуальний психологічний супровід «Щоденник
особистісного розвитку»
|
13.01.2015
|
10Б
|
1
|
Індивідуальний психологічний супровід «Щоденник
особистісного розвитку»
|
13.01.2015
|
10Б
|
1
|
Індивідуальний психологічний супровід «Щоденник
особистісного розвитку»
|
13.01.2015
|
10А
|
1
|
Індивідуальний психологічний супровід дитини, що
пережила ситуацію соціально-політичної кризи
|
13.01.2015
|
9В
|
1
|
Участь у Раді профілактики. Виступ з доповіддю про
норми поведінки учнів під час навчального процесу
|
14.01.2015
|
10А
|
1
|
Індивідуальна бесіда з учнем, схильним до девіантної
поведінки
|
14.01.2015
|
8Б
|
1
|
Профілактична бесіда про вміння знаходити компромісне
рішення під час розв’язання
конфліктних ситуацій
|
15.01.2015
|
6А
|
6
|
Допомога вчителям при підготовці до класної години з
теми «Спілкування без конфліктів»
|
15.01.2015
|
Педагогічний
колектив
|
3
|
Консиліум за результатами діагностичного мінімуму у 4
класах, виступ з презентацією
|
16.01.2015
|
Вчителі початкової школи
|
6
|
Індивідуальний психологічний супровід «Щоденник
особистісного розвитку»
|
19.01.2015
|
10Б
|
1
|
Тренінг для учнів «Я - особистість»
|
19.01.2015
|
1Б
|
30
|
Індивідуальний психологічний супровід дитини, що
пережила ситуацію соціально-політичної кризи
|
19.01.2015
|
9А
|
1
|
Тренінг для учнів «Успіх»
|
20.01.2015
|
Учні старших класів
|
10
|
Індивідуальна бесіда з учнем, схильним до девіантної поведінки
|
22.01.20115
|
10Б
|
1
|
Допомога вчителям при підготовці до батьківських зборів
з теми «Дружба – це велика цінність!»
|
22.01.2015
|
Педагогічний
колектив
|
5
|
Допомога вчителям при підготовці до батьківських зборів
з теми «Успіх»
|
22.01.2015
|
Педагогічний
колектив
|
4
|
Індивідуальна бесіда з учнем, схильним до девіантної
поведінки
|
22.01.2015
|
8В
|
1
|
Виступ під час батьківських зборів за результатами діагностики з теми «Дружба
– це велика цінність!»
|
22.01.2015
|
Батьки
|
27
|
Тренінг для учнів «Дружба – це велика цінність!»
|
26.01.2015
|
7А
|
21
|
Психологічний супровід дітей трудових мігрантів
|
27.01.2015
|
Учні
|
8
|
Профілактична бесіда про вміння знаходити компромісне
рішення під час розв’язання
конфліктних ситуацій (робота з батьками)
|
28.01.2015
|
Батьки
|
2
|
Профілактична бесіда про вміння знаходити компромісне
рішення під час розв’язання
конфліктних ситуацій
|
28.01.2015
|
5В
|
1
|
Профілактична бесіда про вміння знаходити компромісне
рішення під час розв’язання
конфліктних ситуацій
|
29.01.2015
|
6А
|
1
|
Психологічний супровід дітей трудових мігрантів
|
30.01.2015
|
Учні
|
8
|
Індивідуальний психологічний супровід «Щоденник
особистісного розвитку»
|
30.01.2015
|
10Б
|
1
|
Індивідуальний психологічний супровід «Щоденник
особистісного розвитку»
|
30.01.2015
|
10Б
|
1
|
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне
ставлення до оточуючих
|
30.01.2015
|
6А
|
1
|
Профілактична бесіда про вміння знаходити компромісне
рішення під час розв’язання
конфліктних ситуацій
|
2.02.2015
|
8А
|
10
|
Профорієнтаційна робота. Тренінг для учнів «Вокзал
мрії»
|
3.02.2015
|
11А
|
24
|
Профорієнтаційна робота. Тренінг для учнів «Вокзал
мрії»
|
3.02.2015
|
11Б
|
22
|
Психологічний супровід дітей трудових мігрантів
|
4.02.2015
|
Учні
|
8
|
Психологічний супровід дітей трудових мігрантів
|
5.02.2015
|
Учні
|
8
|
Індивідуальний психологічний супровід дитини, що
пережила ситуацію соціально-політичної кризи
|
5.02.2015
|
Учні
|
3
|
Участь у Раді профілактики. Виступ з доповіддю про
норми поведінки учнів під час навчального процесу
|
6.02.2015
|
3В
|
3
|
Індивідуальна бесіда з учнем, схильним до девіантної
поведінки
|
6.02.2015
|
8А
|
1
|
Тренінг для дівчаток «Фізіологічні зміни підліткового
віку»
|
9.02.2015
|
6А
|
15
|
Тренінг для хлопчиків «Фізіологічні зміни підліткового
віку»
|
9.02.2015
|
6А
|
15
|
Психологічний супровід дітей трудових мігрантів
|
10.02.2015
|
Учні
|
8
|
Тренінг для учнів «Справжній друг»
|
10.02.2015
|
3В
|
29
|
Тренінг для учнів «Все залежить від мене!»
|
11.02.2015
|
10Б
|
26
|
Психологічний супровід учнів, що мають проблеми у
взаємовідносинах із оточуючими (зниження тривожності, агресивності)
|
12.02.2015
|
6А
|
2
|
Психологічний супровід учнів, що мають проблеми у взаємовідносинах
із оточуючими (зниження тривожності, агресивності)
|
16.02.2015
|
6А
|
2
|
Психологічний супровід дітей трудових мігрантів
|
17.02.2015
|
Учні
|
8
|
Тренінг для учнів «Я люблю школу!»
|
17.02.2015
|
Учні із ГПД
|
15
|
Психологічний супровід учнів, що мають проблеми у
взаємовідносинах із оточуючими (зниження тривожності, агресивності)
|
18.02.2015
|
6А
|
2
|
Тренінг для учнів «Ми – найкращий клас!»
|
19.02.2015
|
4А
|
30
|
Тренінг для учнів «Шкідливі звички»
|
20.02.2015
|
10А
|
29
|
Тренінг для учнів «Шкідливі звички»
|
20.02.2015
|
10Б
|
26
|
Тренінг для учнів «Як діяти в надзвичайній ситуації»
|
23.02.2015
|
9А, Б
|
10
|
Тренінг для учнів «Дружба»
|
23.02.2015
|
5А
|
29
|
Індивідуальна бесіда з учнем, схильним до девіантної
поведінки
|
2.03.2015
|
10Б
|
1
|
Психологічний супровід дітей трудових мігрантів
|
4.03.2015
|
Учні
|
8
|
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне
ставлення до оточуючих
|
4.03.2015
|
5Г
|
1
|
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне
ставлення до оточуючих
|
4.03.2015
|
6А
|
1
|
Тренінг для учнів «Вчимося ефективно спілкуватися»
|
5.03.2015
|
Учні
|
10
|
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне
ставлення до оточуючих
|
12.03.2015
|
5В
|
1
|
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне
ставлення до оточуючих
|
13.03.2015
|
7А
|
2
|
Тренінг для учнів «Неформальні молодіжні організації»
|
16.03.2015
|
8Б
|
26
|
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне
ставлення до оточуючих
|
19.034.2015
|
7А
|
1
|
Профілактична бесіда про вміння знаходити компромісне
рішення під час розв’язання
конфліктних ситуацій
|
19.03.2015
|
6А
|
1
|
Тренінг для учнів «Формула успіху на іспитах»
|
23.03.2015
|
9А
|
30
|
Профілактична бесіда про норми поведінки і недопущення
пропусків уроків
|
26.03.2015
|
8А
|
2
|
Проведення психологічного лекторію для батьків учнів,
схильних до асоціальної поведінки
|
26.03.2015
|
2В
|
2
|
Проведення психологічного лекторію для батьків учнів,
схильних до асоціальної поведінки та зниженої навчальної мотивації
|
6.04.2015
|
5А
|
2
|
Індивідуальний психологічний супровід дитини, що
пережила ситуацію соціально-політичної кризи
|
15.04.2015
|
Учні
|
3
|
Психологічний супровід учнів, що мають проблеми у взаємовідносинах
із оточуючими (зниження тривожності, агресивності)
|
15.04.2015
|
7А
|
2
|
Тренінг для учнів «Конфлікти»
|
16.04.2015
|
8Б
|
26
|
Тренінг для учнів «Формула успіху на іспитах»
|
16.04.2015
|
9В
|
32
|
Психологічний супровід учнів, що мають проблеми у
взаємовідносинах із оточуючими (зниження тривожності, агресивності)
|
17.04.2015
|
5В
|
4
|
Тренінг для учнів «Конфлікти»
|
20.04.2015
|
5Г
|
28
|
Тренінг для учнів «Конфлікти»
|
20.04.2015
|
5А
|
29
|
Індивідуальний психологічний супровід «Щоденник
особистісного розвитку»
|
22.04.2015
|
Учні
|
5
|
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне
ставлення до оточуючих
|
5.05.2015
|
10Б
|
5
|
Тренінг для учнів «Все залежить від мене!»
|
6.05.2015
|
Учні
|
16
|
Тренінг для учнів «Формула успіху на іспитах»
|
7.05.2015
|
9В
|
32
|
Тренінг для учнів «Я – майбутній п’ятикласник!»
|
12.05.2015
|
4А
|
30
|
Тренінг для учнів «Я – майбутній п’ятикласник!»
|
13.05.2015
|
4Б
|
32
|
Тренінг для учнів «Я – майбутній п’ятикласник!»
|
14.05.2015
|
4В
|
30
|
Тренінг для учнів «Я – майбутній п’ятикласник!»
|
15.05.2015
|
4Г
|
30
|
18. Зв’язки з громадськістю:
Зміст роботи
|
Цільова група
|
Кількість заходів
|
Зустріч із представником міліції щодо супроводу
неблагополучних сімей (Кузіна М.С.)
|
Співпраця із міліцією
|
1
|
Планування сумісної діяльності із СПС Центру
профорієнтації (діагностика, психологічний супровід)
|
Співпраця із Центром профорієнтації
|
1
|
Участь у конкурсі соціально-психологічних проектів,
виступ із презентацією «В сучасному світі не має бути місця дитячій
бездоглядності і безпритульності»
|
ССД Дніпровського району
|
1
|
Залучення дітей до позашкільної діяльності за
інтересами (ДСШЮ)
|
ДСШЮ
|
1
|
Взаємодія із благочинною організацією «Анастасіс»,
Участь у семінарі «Профілактична робота із підлітками»
|
Благочинна організація «Анастасіс»
|
1
|
Бесіда з представником міліції з метою профілактики
шкідливих звичок (Кузіна М.С.)
|
Учні „групи ризику”
|
1
|
Бесіда з представником міліції з метою профілактики
шкідливих звичок та попередження злочинів серед неповнолітніх (Пантак Г.В.)
|
Учні „групи ризику”
|
1
|
Профорієнтаційний захід (тренінг «Крок в майбутнє») за
участю представників Центру зайнятості
|
9А
|
1
|
Профілактична бесіда щодо недопущення випадків
правопорушень (Кузіна М.С.)
|
Учні 10 класів
|
1
|
Профілактична бесіда щодо попередження злочинів серед
неповнолітніх (Савченко Ю.І.)
|
Учні „групи ризику”
|
1
|
Проведення виховної роботи з учнями щодо дотримання
правил поведінки в громадських місцях та попередження скоєння злочинів (Лавро
О.А.)
|
Учні 8-11 класів
|
1
|
Проведення роботи з учнями щодо попередження
самовільного залишення дітьми домівок (Пантак Г.В.)
|
Учні 8-х класів
|
1
|
Лекція лікаря-нарколога «Здоровий спосіб життя»
|
Учні старших класів
|
1
|
Бесіда з представником міліції з метою профілактики
шкідливих звичок (Кузіна М.С.)
|
Учні „групи ризику”
|
1
|
19. Участь у виконанні державних, регіональних програм
Назва програми
|
Заходи
|
Цільова група
|
№ 2. Загальнодержавна програма забезпечення
профілактики ВІЛ-інфекції, лікування, догляду та підтримки
ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД на
2009-2013 роки
|
Акція „Ми проти ВІЛ/СНІД! Захисти себе...” Виставка
малюнків на тему СНІД. Бесіди і відеолекторії „ВІЛ/СНІД”
|
Учні 7-х класів – 87
Учні 11-х класів – 53.
|
№ 7. ПРООН/ЮНЕЙДС “Сприяння просвітницькій роботі
“Рівний-рівному” серед молоді України щодо здорового способу життя”
|
Факультативний тренінг-курс
|
Учні 9-10 класів – 30
Підготовлені підлітки-тренери – 5 (свідоцтво)
|
№ 8. Наказ
Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 03.08. 2012 № 888 «Про затвердження Плану заходів Міністерства
освіти і науки, молоді та спорту щодо профілактики
правопорушень серед дітей та учнівської молоді на період до 2015 року»
|
Тренінги у 5-11 класах „Як не стату жертвою злочину!”.
Тематичні бесіди для батьків щодо постійного контролю за місцезнаходженням
дітей та нагадуванням про відповідальність за випадки жорстокого поводження з
дітьми, за неналежне виконання батьківських обов’язків
|
Учні 5-11 класів
- 171 учнів
Батьки учнів 5-6 класів - 172
|
№ 9. Наказ Міністерства освіти і науки України від
01.02. 2010 № 59 «Про вжиття заходів щодо запобігання насильству над дітьми»
|
Акція „16 днів проти насильства” Тренінги. Виставка
малюнків на тему „Ні насильству!” Відеолекторії.
|
Учні 6-х класів – 73
Учні 10-11 класів – 101
|
20.Психологічний супровід експериментальної діяльності
№
|
Тема експеримент. роботи
|
Керівник (ПІП, посада, місце роботи)
|
Нормативний
документ, який регламентує впровадження
|
Етап впровад-ження
|
Рік впро-вадження
|
Перспективи
|
Всеукраїнський рівень
|
||||||
Регіональний рівень
|
||||||
22.Результативність діагностичної та
корекційно-розвивальної роботи:
Методики
|
% обстежених від загальної кількості
|
Результати діагностики
Кількість учнів за рівнями
|
Кількість учнів на корекцію
|
Результати вихідної діагностики
|
Яким чином доведені результати та рекомендації до відома педагогів та
батьків
|
Готовність до
навчання учнів перших класів
|
|||||
Психолого-педагогічний прогностичний скринінг
|
90%
|
І – 32
ІІ – 61
ІІІ – 15
ІV – 0
|
8
|
ІV – 1 (учня направлено на ПМПК)
|
Педконсиліум, виступ на батьківських зборах з
презентацією „Практична допомога батьків першокласникам”
|
Готовність учнів
4-х класів до навчання в середній ланці
|
|||||
Анкета Лусканової, діагностика інтелектуального рівня,
проективна методика «Дерево»
|
90%
|
Високий рівень – 50%
Середній – 45.8%
Низький – 4.2%
|
Педконсиліум, виступ на батьківських зборах з
результатами діагностики
|
||
Рівень адаптації
учнів 5-х класів
|
|||||
Анкета „Школа”, методика „Дерево”, соціометрія,
тривожність
|
92.2%
|
Адаптовані – 95
Ризик дезадаптації – 11
Дезадаптація – 0
|
2
|
Проявів дезадаптації не виявлено
|
Педконсиліум, виступ на батьківських зборах з
результатами діагностики
|
Учні групи ризику
(за типами важковиховуваності)
|
|||||
Карта визначення типу
важковиховуваності
|
100%
|
Тип педагогічно занедбаних
дітей – 4
Конституціо-нальний тип – 2
Ситуативний тип – 4
Тип важковихову-ваних дітей –
2
|
12
|
Рекомендовано продовжити психологічний супровід таких
учнів і на наступний навчальний рік.
|
Індивідуальні консультації батьків та педагогів
|
Рівень
суїцидального ризику
|
|||||
Методика Горської
|
84.3%
|
Низький рівень – 68.1%
Підвищений рівень – 29.6%
Високий рівень – 2.3%
|
10 (індивідуальні бесіди)
|
Рекомендовано продовжити психологічний супровід таких
учнів і на слідуючий навчальний рік.
|
Індивідуальні консультації батьків та педагогів
|
Інші види
діагностики та корекції:
|
|||||
23. Досягнення та проблеми діяльності практичного
психолога:
·
Створила та веду
власний сайт соціально-психологічної служби школи «Кабінет психолога» за
електронною адресою http://psy-school32.blogspot.com
Висвітлюю основні напрямки роботи практичного психолога у школі.
·
Маю 17
різноманітних відзнак, у тому числі: дипломи, грамоти, сертифікати, подяки,
свідоцтва.
·
Маю 12 друкованих
робіт.
·
Підготувала 5
підлітків-тренерів за програмою «рівний-рівному».
·
Розробила та
впроваджую 5 власних корекційно-розвивальних та профілактично-просвітницьких
програм.
·
Брала участь у Всеукраїнському
конкурсі журналу «Практичний психолог: Школа» - Профілактично-просвітницька
робота з учнями (Дипломант конкурсу).
·
Брала участь у
конкурсі соціально-психологічних проектів, виступ із презентацією «В сучасному
світі не має бути місця дитячій бездоглядності і безпритульності» (Грамота).
Немає коментарів:
Дописати коментар