12.5.15

Звіт практичного психолога (2014-2015 н.р.)


Аналітичний звіт
про роботу практичного психолога
Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 32 Херсонської міської ради

1. Прізвище, ім’я по батькові Крупник Ганна Анатоліївна

2. Дата народження 27.12.1981     навантаження 1 ставка (1015 учнів)

3. Освіта вища,       Херсонський державний університет,
спеціальність за дипломом: кваліфікація практичного психолога, вчителя художньої культури, етики, естетики, керівника молодіжних театральних колективів.

Освітній рівень спеціаліст з базовою освітою

4. Загальний стаж 12 років  стаж роботи на даній посаді 12 років
в цьому закладі з якого року  - з 2003 року

5. Кваліфікаційна категорія: І  категорія

6. Матеріально – технічне забезпечення роботи:
а) Забезпечення кабінетом спеціаліста служби: пристосоване приміщення (у одному приміщенні знаходиться практичний психолог і соціальний педагог)

б) Обладнання оргтехнікою:
комп’ютер та принтер старого зразку;
підключення до інтернет-мережі немає




7. Передплата на фахові видання закладом освіти не здійснюється

8.Науково – методична самоосвітня проблема діяльності. Працюю над темою «Особливості індивідуального психологічного супроводу учнів. Профілактично-просвітницька програма «Шлях до успіху». 
Розробила та впроваджую універсальний робочий зошит індивідуального психологічного супроводу «Щоденник особистісного розвитку підлітка «Шлях до успіху»

9. Методичні розробки, їх впровадження у систему навчально – виховного процесу закладу освіти:
Назва методичної розробки
Цільова група
Особливості впровадження
«Підвищення самооцінки підлітків»
Учні 7-10 класів
7 тренінгових занять
«Особливості психологічного супроводу адаптації першокласників до навчального процесу»
Учні 1 класів
10 тренінгових занять
(стаття у збірнику ХАНО «Таврійський вісник»)
Просвітницька програма «Все залежить тільки від мене!»
Учні 10 класів
6 тренінгових занять
(стаття для журналу «Психолог»)
Профілактично-просвітницька програма «Шлях до успіху»
Індивідуальна робота з учнем середньої та старшої школи
Універсальний робочий зошит індивідуального психологічного супроводу «Щоденник особистісного розвитку підлітка «Шлях до успіху»
(участь у Всеукраїнському конкурсі журналу «Практичний психолог: Школа» - Профілактично-просвітницька робота з учнями)
«Особливості психологічного супроводу дітей трудових мігрантів»
Діти трудових мігрантів
7 тренінгових занять таття у збірнику «Соціально-психологічні технології розвитку особистості» (колективна монографія викладачів Херсонського державного університету та Гроденського державного університету імені Янки Купали)

10. Узагальнення досвіду роботи :
Тематика досвіду
Де вивчався
Форма узагальнення
Сайт соціально-психологічної служби школи «Кабінет психолога» за електронною адресою http://psy-school32.blogspot.com
Інтернет-мережа


Висвітлюються основні напрямки роботи соціально-психологічної служби у школі.
Участь у Всеукраїнському конкурсі журналу «Практичний психолог: Школа» - Профілактично-просвітницька робота з учнями «Особливості індивідуального психологічного супроводу учнів.
Всеукраїнський конкурс

Готується до друку стаття

Просвітницька програма «Все залежить тільки від мене!»
Стаття для журналу «Психолог»
Готується до друку стаття про особливості психологічного супроводу адаптації десятикласників.
Виступ на педраді з презентацією «Поради педагогам щодо спілкування із дітьми, що пережили ситуацію соціально-політичної кризи»
ЗНЗ № 32

Виступ

Участь у конкурсі соціально-психологічних проектів, виступ із презентацією «В сучасному світі не має бути місця дитячій бездоглядності і безпритульності»
ЗНЗ № 32, ССД Дніпровського району
Виступ (роботу відзначено почесною грамотою)
Виступ під час батьківського всеобучу з презентацією «Особливості соціально-психологічного супроводу учнів за програмою «Шлях до успіху»
ЗНЗ № 32


Виступ


Виступ на батьківських зборах з темою «Практична допомога батьків першокласникам»
ЗНЗ № 32

Виступ

Виступ під час педконсиліуму з презентацією «Адаптація п’ятикласників»
ЗНЗ № 32
Виступ
Виступ на педраді з презентацією «Розвиток позитивної навчальної мотивації як важливої умови якості освіти»
ЗНЗ № 32
Виступ
Виступи на батьківських зборах за результатами психодіагностики за темою «Дружба»
ЗНЗ № 32
Виступ
Виступ перед атестаційною комісією із презентацією «Особливості індивідуального психологічного супроводу за просвітницько-профілактичною програмою «Шлях до успіху»
ЗНЗ № 32
Виступ

11.  Участь у шкільних нарадах, конференціях, семінарах, педагогічних радах
Тематика
Кількість учасників
Дата проведення
Результати
Виступ на педраді з презентацією «Поради педагогам щодо спілкування із дітьми, що пережили ситуацію соціально-політичної кризи»
35

02.09.2014

Звіт розміщено на сайті http://psy-school32.blogspot.com
Виступ під час батьківського всеобучу з презентацією «Особливості соціально-психологічного супроводу учнів за програмою «Шлях до успіху»
 50



15.10.2014



Звіт розміщено на сайті http://psy-school32.blogspot.com

Консиліум за результатами діагностичного мінімуму у 1 класах, виступ з презентацією
6

21.10.2014


Виступ під час педконсиліуму з презентацією «Адаптація п’ятикласників»
20

17.11.2014


Проведення акції, присвяченої Всесвітньому дню боротьби зі СНІДом
600
1.12.2014
Звіт розміщено на сайті http://psy-school32.blogspot.com
Виступ перед батьками майбутніх першокласників, надання рекомендацій
60
13.12.2014

Виступ на педраді з презентацією «Розвиток позитивної навчальної мотивації як важливої умови якості освіти»
67
17.12.2014

Виступ на педраді з доповіддю «Профілактика суїцидальної поведінки»
35

29.12.2014


Виступ під час педконсиліуму за результатами супроводу учнів 4 класів
6
16.01.2015

Виступи на батьківських зборах за результатами психодіагностики за темою «Дружба»
30

22.01.2015


Виступ під час педконсиліуму за результатами супроводу адаптації учнів 1 класів
6

23.01.2015


Тренінг для учнів у рамках проведення дня ЦЗ «Як діяти в надзвичайній ситуації»
60

23.02.2015


Виступ перед атестаційною комісією із презентацією «Особливості індивідуального психологічного супроводу за просвітницько-профілактичною програмою «Шлях до успіху»
20


2.03.2015


12. Участь у міських  нарадах, конференціях, семінарах, засіданнях МО, творчих груп, інтервізійних груп
Тематика
Кількість учасників
Дата проведення
Результати
Планування діяльності СПС на 2014-2015 н.р.
30
3.09.2014

Семінар-тренінг в рамках реалізації проекту «Імплементація Конвенції ООН про права дитини в Україні» з надання першої психологічної допомоги дітям, які опинились в кризових ситуаціях за партнерством Save the Children International, організований Херсонським обласним центром «Успішна жінка» та Всеукраїнською громадською організацією «Жіночий консорціум України»
 15
17.09.2014







Особливості психологічного супроводу дітей з ООП
~ 30
24.09.2014

Атестація спеціалістів служби
5
1.10.2014

Організація батьківського лекторію як засіб підвищення психологічної компетентності родини
~ 30
8.10.2014

Психолого-педагогічні умови інклюзивного навчання «Особливості індивідуального супроводу дітей з аутизмом та астенією»
~ 30
17.10.2014

Системний підхід до збереження здоров’я дітей та підлітків
~ 35
12.11.2014

Участь у конкурсі соціально-психологічних проектів «В сучасному житті не має бути місця дитячій бездоглядності і безпритульності
~ 30
13.11.2014

Семінар-тренінг «Профілактична робота з підлітками». Взаємодія з благочинною організацією «Анастасіс»
~ 60
21.11.2014

Участь у Міському семінарі «Шляхи впровадження Державного стандарту освіти: підґрунтя до формування готовності дітей до навчання в школі і реалізація наступності між довкіллям і початковою школою»
~ 150
26.11.2014

Круглий стіл: зустріч із головним редактором журналу «Практична психологія, соціальна робота»
~ 25
28.11.2014

Участь у Міському семінарі «Консультування батьків. Особливості надання психологічної допомоги дорослим»
~ 20
14.01.2015

Участь у Міському семінарі «Особистісна компетентність у професійній діяльності спеціаліста служби»
~ 25
15.01.2015

Участь у Міському семінарі «Збереження репродуктивного здоров’я підлітків у роботі СПС»
~ 20
28.01.2015

Участь у Міському семінарі «Психолого-педагогічний консиліум як засіб запобігання стигмації»
~ 20
4.02.2015

Участь у Міському семінарі «Організація психологічного клубу для педагогів»
~ 20
11.03.2015

Участь у тренінгу «Успішна професія»
~ 30
11.03.2015

Участь у Міському семінарі «Забезпечення ефективного супроводу родин демобілізованих»
~ 30
8.04.2015

Участь у Міському семінарі «Інтернет-залежність у підлітків – проблеми соціалізації»
~ 30
15.04.2015


13. Участь у обласних нарадах, конференціях, семінарах
Тематика
Кількість учасників
Дата проведення
Результати
Участь у роботі Регіонального науково-практичного семінару «Психологічна травма у дітей та підлітків: діагностика і психотерапія»
~ 50
20.11.2014




14. Підвищення кваліфікації спеціаліста служби в цьому навчальному році:
Тематика
Дата проведення
Місце проведення
Диплом учасника конкурсу «Профілактично-просвітницька робота з учнями»
8.12.2014

Всеукраїнський конкурс редакції МЦФЕР «Освіта»

15. Проходження атестації
Дата проходження атестації
Присвоєно чи підтверджено відповідність кваліфікаційну категорію
30. 03.2007
Присвоєно ІІ кваліфікаційну категорію
30. 03.2015
Присвоєно І кваліфікаційну категорію

16. Консультативна робота:
Тематика звернень
Кількість звернень
З боку учнів
Самовдосконалення (пізнання себе, власних здібностей, можливостей, бажання краще вчитися, розвиток пізнавальної сфери)
4
 Відсутність мотивації навчання
9
Проблеми в стосунках з батьками, в сім’ї (дефіцит уваги з боку батьків, розлучення, сварки батьків, втрата одного із батьків, близької людини)
13
Міжособистісні стосунки, конфлікти з однокласниками
13
Профорієнтація, вибір випускниками професії
1
 Оформлення документів до служби у справах дітей та молоді

Подолання шкідливих звичок
2
Підбір літератури до публічних виступів

 За результатами психодіагностики
5
Вихід із кризових станів
2
Рання вагітність

 Непорозуміння з батьками, стосунки з батьками, дорослими
3
 Бродяжництво

 Взаємини «учитель-учень»

 Підготовка до ЗНО та ДПА
2
 Проблеми шкільної неуспішності
3
 Конфлікти з учителями

 Дружба, кохання
5
 Адаптація в колективі
5
 Захист прав дитини, насильство

 Ціннісні орієнтації, самореалізація в житті
4
 Розвиток творчих здібностей

 Крадіжки

 Допомога дітям з особливими потребами

 Суїцидальні роздуми дітей
3
 Релігія, віра

Інше

Всього з боку дітей
74
З боку батьків
Проблеми поведінки дітей (впертість, підвищена тривожність, сором’язливість …)
3
 Агресивність, жорстокість, насилля

 Проблеми шкільної неуспішності
2
 Проблеми батьки-діти (проблема другої дитини, непорозуміння з підлітками вдома, допомога під час розлучення, втрата дитиною одного із батьків тощо)
4
 Профорієнтація, профдіагностика

 Дитячі страхи
2
 Оформлення документів до відповідних установ
3
 Конфлікти в системі «педагоги-батьки»

 Взаємини у системі «учитель-учень»

 Міжособистісні стосунки учнів (дітей)
2
 Проблеми лідерства

 Крадіжки

 Готовність дитини до школи
2
 За результатами психодіагностики
2
 Особисті та сімейні проблеми
7
 Психологічна готовність до ЗНО та ДПА

 Проблеми усиновлення, опікунство

 Навчання та виховання дітей-інвалідів та дітей, які навчаються за індивідуальними програмами
1
 Шкідливі звички

 Вікові особливості розвитку дітей та підлітків
2
Статеві стосунки в ранньому віці

 Вихід із кризових станів
2
 Розвиток обдарованих дітей

 Вплив комп’ютера на розвиток дитини

Небажання ходити до школи
2
Допомога дітям з особливими потребами

Адаптаційні проблеми дитини (у ДНЗ, ЗНЗ)
2
Захист прав неповнолітніх

 Втеча дітей із дому

 Шкільні конфліктні ситуації
1
Насилля

Суїцидальна поведінка дитини
1
 Інше

Всього з боку батьків
38
З боку педагогів
Порушення поведінки учнів (дітей)
2
 Жорстокість учнів (дітей), проблеми насилля

 Проблеми, пов’язані з навчальною діяльністю
2
 Шляхи покращення соціально-психологічного клімату у класі
1
 Профорієнтація
2
 Виявлення рівня розвитку дитини та його корекція
3
 Особисті та сімейні проблеми
6
 Адаптаційні проблеми дитини (у ДНЗ, ЗНЗ)
1
 «Професійне вигорання» вчителя

 За результатами психодіагностики
8
 Проблеми у стосунках «учитель-учень»

 Проблеми у стосунках «учитель-учитель»

 Конфлікти в системі «педагоги-батьки»

 Дитячі страхи

 Міжособистісні стосунки (учнів) дітей

 Проблеми лідерства

 Міжособистісні, професійні стосунки з адміністрацією

Консультування щодо складання психолого- педагогічної характеристики
5
Вплив телебачення, комп’ютера на розвиток дитини

 Шкідливі звички, залежності
1
 Втеча дітей із дому

Готовність дитини до школи
4
Оформлення документації, актів обстеження житлово-побутових умов проживання

 Виявлення обдарованих дітей

 Статеве виховання
4
Підбір відповідної літератури

Пропуски занять

Крадіжки

Психологізація навчально-виховного процесу
1
Допомога дітям з обмеженими можливостями

Адаптація молодих спеціалістів до умов школи
2
Підготовка та проведення позаурочних виховних заходів
4
Атестація педагогічних кадрів
6
Ціннісні орієнтації старшокласників

Суїцидальні роздуми дитини
1
Підготовка до ЗНО, ДПА
3
 Інше

Всього з боку педагогів
56
З боку інших зацікавлених осіб, представників громадськості

 Участь у конкурсах, заходах
1
 Запити з судових органів

 Прокурорські запити

 Координаційна рада з питань захисту неповнолітніх

 Участь у роботі комісії з питань захисту прав дітей

 Участь у роботі комісії з питань сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах

 Участь у роботі координаційної ради з питань профорієнтації
1
 Особисті проблеми громадян

 Підбір літератури з окремих проблем

 Суїцидальні тенденції

 Співпраця з ПМПК

 Методична допомога
3
 Запровадження шкільних служб розв’язання конфліктів
1
 Співпраця з кримінальною міліцією
5
 Співпраця з центрами соціальних служб
5
 Співпраця з молодіжними громадськими організаціями
1
 Проблеми насилля в сім’ї громадян

 Робота із студентами
1
 Міський центр зайнятості

 Проблеми всиновлення

 Кризові ситуації

Усього з боку інших зацікавлених осіб, представників громадськості

Усього разом
18

17. Психологічна просвіта:
Тема заходу
Дата проведення
Цільова група
Кількість учасників
Виступ на педраді з презентацією «Поради педагогам щодо спілкування із дітьми, що пережили ситуацію соціально-політичної кризи»
2.09.2014
Педагогічний колектив
70

Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне ставлення до оточуючих
2.09.2014
10Б
1
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне ставлення до оточуючих
2.09.2014
1
Індивідуальний психологічний супровід дитини, що пережила ситуацію соціально-політичної кризи
3.09.2014
Учні
5
Індивідуальний психологічний супровід дитини, що пережила ситуацію соціально-політичної кризи
4.09.2014
Учні
5
Тренінг для учнів «Я – п’ятикласник!»
5.09.2013
29
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне ставлення до оточуючих
8.09.2014
1
Тренінг для учнів «Шлях до успіху»
8.09.2014
21
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне ставлення до оточуючих
9.09.2014
1
Індивідуальний психологічний супровід дитини, що пережила ситуацію соціально-політичної кризи
9.09.2014
Учні
5
Тренінгове заняття «Коллаж: моє майбутнє»
9.09.2014
Учні 9-х класів
13
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне ставлення до оточуючих
18.09.2014
1
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне ставлення до оточуючих
19.09.2014
1
Виступ під час батьківського всеобучу з презентацією «Особливості соціально-психологічного супроводу учнів за програмою «Шлях до успіху»
15.10.2014
Батьки
50
Виховна бесіда із дівчатками про норми поведінки та толерантне ставлення до оточуючих
16.10.2014
7
Консиліум за результатами діагностичного мінімуму у 1 класах, виступ з презентацією
21.10.2014
Вчителі початкової школи
6
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне ставлення до оточуючих
24.10.2014
1
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне ставлення до оточуючих
24.10.2014
1
Тренінг «Шлях до успіху»
24.10.2014
30
Індивідуальний психологічний супровід дитини, що пережила ситуацію соціально-політичної кризи
25.09.2014
Учні
5
Індивідуальний психологічний супровід дитини, що пережила ситуацію соціально-політичної кризи
26.09.2014
Учні
5
Індивідуальний психологічний супровід дитини, що пережила ситуацію соціально-політичної кризи
10.10.2014
Учні
5
Індивідуальний психологічний супровід дитини, що пережила ситуацію соціально-політичної кризи
22.10.2014
Учні
5
Індивідуальний психологічний супровід дитини, що пережила ситуацію соціально-політичної кризи
24.10.2014
Учні
5
Тренінг «Запобігання насильству у школі»
28.10.2014
Педагогічний
колектив
15
Тренінг «Толерантність»
6.11.2014
29
Тренінг «Толерантність»
6.11.2014
28
Тренінг «Толерантність»
6.11.2014
29
Тренінг для батьків майбутніх першокласників «Моя дитина йде до школи»
8.11.2014
Майбутній 1А
30
Тренінг для батьків майбутніх першокласників «Моя дитина йде до школи»
8.11.2014
Майбутній 1Б
30
Тренінг для батьків майбутніх першокласників «Моя дитина йде до школи»
8.11.2014
Майбутній 1В
30
Тренінг для батьків майбутніх першокласників «Моя дитина йде до школи»
8.11.2014
Майбутній 1Г
30
Індивідуальний психологічний супровід «Щоденник особистісного розвитку»
11.11.2014
1
Тренінг «Шлях до успіху»
11.11.2014
30
Участь у конкурсі соціально-психологічних проектів «В сучасному житті не має бути місця дитячій бездоглядності і безпритульності
13.11.2014
Учні старших класів
4
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне ставлення до оточуючих
14.11.2014
2
Виступ під час педконсиліуму з презентацією «Адаптація п’ятикласників»
17.11.2014

Педагогічний
колектив
20
Допомога при підготовці матеріалу до проведення батьківських зборів
18.11.2014
Педагогічний
колектив
4
Профілактична бесіда про права дитини
27.11.2014
1
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне ставлення до оточуючих
27.11.2014
10Б
1
Тренінг «Дружній клас»
27.11.2014
28
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне ставлення до оточуючих
27.11.2014
30
Виступ під час педконсиліуму «Адаптація десятикласників»
28.11.2014
Педагогічний
колектив
20
Проведення акції, присвяченої Всесвітньому дню боротьби зі СНІДом
1.12.2014
Учні середньої та старшої ланки школи
600
Тренінг «Здоровий спосіб життя»
1.12.2014
11А
24
Тренінг «Здоровий спосіб життя»
1.12.2014
11Б
22
Виступ на батьківських зборах за результатами психодіагностики
3.12.2014
30
Виступ на батьківських зборах за результатами психодіагностики
3.12.2014
30
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне ставлення до оточуючих
4.12.2014
10Б
2
Виступ на батьківських зборах за результатами психодіагностики
3.12.2014
30
Виступ на батьківських зборах за результатами психодіагностики
3.12.2014
30
Профілактична бесіда про вміння знаходити компромісне рішення під час розв’язання  конфліктних ситуацій
5.12.2014
5
Індивідуальний психологічний супровід дитини, що пережила ситуацію соціально-політичної кризи
5.12.2014
Учні
5
Профорієнтаційний захід (тренінг «Крок в майбутнє») за участю представників Центру зайнятості
12.12.2014
30
Участь у Раді профілактики. Виступ з доповіддю про норми поведінки учнів під час навчального процесу
15.12.2014
10Б
2
Участь у Раді профілактики. Виступ з доповіддю про норми поведінки учнів під час навчального процесу
16.12.2014
10Б
2
Виступ на педраді з презентацією «Розвиток позитивної навчальної мотивації як важливої умови якості освіти»
17.12.2014
Педагогічний
колектив
67
Профілактична бесіда про вміння знаходити компромісне рішення під час розв’язання  конфліктних ситуацій
19.12.2014
4
Профілактична бесіда про вміння знаходити компромісне рішення під час розв’язання  конфліктних ситуацій
19.12.2014
6
Індивідуальна бесіда з учнем, схильним до девіантної поведінки
22.12.2014
10Б
1
Тренінг «Ми – проти насилля і конфліктів»
29.12.2014
Педагогічний
колектив
15
Індивідуальний психологічний супровід «Щоденник особистісного розвитку»
13.01.2015
10Б
1
Індивідуальний психологічний супровід «Щоденник особистісного розвитку»
13.01.2015
10Б
1
Індивідуальний психологічний супровід «Щоденник особистісного розвитку»
13.01.2015
10Б
1
Індивідуальний психологічний супровід «Щоденник особистісного розвитку»
13.01.2015
10А
1
Індивідуальний психологічний супровід дитини, що пережила ситуацію соціально-політичної кризи
13.01.2015
1
Участь у Раді профілактики. Виступ з доповіддю про норми поведінки учнів під час навчального процесу
14.01.2015
10А
1
Індивідуальна бесіда з учнем, схильним до девіантної поведінки
14.01.2015
1
Профілактична бесіда про вміння знаходити компромісне рішення під час розв’язання  конфліктних ситуацій
15.01.2015
6
Допомога вчителям при підготовці до класної години з теми «Спілкування без конфліктів»
15.01.2015
Педагогічний
колектив
3
Консиліум за результатами діагностичного мінімуму у 4 класах, виступ з презентацією
16.01.2015
Вчителі початкової школи
6
Індивідуальний психологічний супровід «Щоденник особистісного розвитку»
19.01.2015
10Б
1
Тренінг для учнів «Я - особистість»
19.01.2015
30
Індивідуальний психологічний супровід дитини, що пережила ситуацію соціально-політичної кризи
19.01.2015
1
Тренінг для учнів «Успіх»
20.01.2015
Учні старших класів
10
Індивідуальна бесіда з учнем, схильним до девіантної поведінки
22.01.20115
10Б
1
Допомога вчителям при підготовці до батьківських зборів з теми «Дружба – це велика цінність!»
22.01.2015
Педагогічний
колектив
5
Допомога вчителям при підготовці до батьківських зборів з теми «Успіх»
22.01.2015
Педагогічний
колектив
4
Індивідуальна бесіда з учнем, схильним до девіантної поведінки
22.01.2015
1
Виступ під час батьківських зборів  за результатами діагностики з теми «Дружба – це велика цінність!»
22.01.2015
Батьки
27
Тренінг для учнів «Дружба – це велика цінність!»
26.01.2015
21
Психологічний супровід дітей трудових мігрантів
27.01.2015
Учні
8
Профілактична бесіда про вміння знаходити компромісне рішення під час розв’язання  конфліктних ситуацій (робота з батьками)
28.01.2015
Батьки
2
Профілактична бесіда про вміння знаходити компромісне рішення під час розв’язання  конфліктних ситуацій
28.01.2015
1
Профілактична бесіда про вміння знаходити компромісне рішення під час розв’язання  конфліктних ситуацій
29.01.2015
1
Психологічний супровід дітей трудових мігрантів
30.01.2015
Учні
8
Індивідуальний психологічний супровід «Щоденник особистісного розвитку»
30.01.2015
10Б
1
Індивідуальний психологічний супровід «Щоденник особистісного розвитку»
30.01.2015
10Б
1
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне ставлення до оточуючих
30.01.2015
1
Профілактична бесіда про вміння знаходити компромісне рішення під час розв’язання  конфліктних ситуацій
2.02.2015
10
Профорієнтаційна робота. Тренінг для учнів «Вокзал мрії»
3.02.2015
11А
24
Профорієнтаційна робота. Тренінг для учнів «Вокзал мрії»
3.02.2015
11Б
22
Психологічний супровід дітей трудових мігрантів
4.02.2015
Учні
8
Психологічний супровід дітей трудових мігрантів
5.02.2015
Учні
8
Індивідуальний психологічний супровід дитини, що пережила ситуацію соціально-політичної кризи
5.02.2015
Учні
3
Участь у Раді профілактики. Виступ з доповіддю про норми поведінки учнів під час навчального процесу
6.02.2015
3
Індивідуальна бесіда з учнем, схильним до девіантної поведінки
6.02.2015
1
Тренінг для дівчаток «Фізіологічні зміни підліткового віку»
9.02.2015
15
Тренінг для хлопчиків «Фізіологічні зміни підліткового віку»
9.02.2015
15
Психологічний супровід дітей трудових мігрантів
10.02.2015
Учні
8
Тренінг для учнів «Справжній друг»
10.02.2015
29
Тренінг для учнів «Все залежить від мене!»
11.02.2015
10Б
26
Психологічний супровід учнів, що мають проблеми у взаємовідносинах із оточуючими (зниження тривожності, агресивності)
12.02.2015
2
Психологічний супровід учнів, що мають проблеми у взаємовідносинах із оточуючими (зниження тривожності, агресивності)
16.02.2015
2
Психологічний супровід дітей трудових мігрантів
17.02.2015
Учні
8
Тренінг для учнів «Я люблю школу!»
17.02.2015
Учні із ГПД
15
Психологічний супровід учнів, що мають проблеми у взаємовідносинах із оточуючими (зниження тривожності, агресивності)
18.02.2015
2
Тренінг для учнів «Ми – найкращий клас!»
19.02.2015
30
Тренінг для учнів «Шкідливі звички»
20.02.2015
10А
29
Тренінг для учнів «Шкідливі звички»
20.02.2015
10Б
26
Тренінг для учнів «Як діяти в надзвичайній ситуації»
23.02.2015
9А, Б
10
Тренінг для учнів «Дружба»
23.02.2015
29
Індивідуальна бесіда з учнем, схильним до девіантної поведінки
2.03.2015
10Б
1
Психологічний супровід дітей трудових мігрантів
4.03.2015
Учні
8
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне ставлення до оточуючих
4.03.2015
1
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне ставлення до оточуючих
4.03.2015
1
Тренінг для учнів «Вчимося ефективно спілкуватися»
5.03.2015
Учні
10
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне ставлення до оточуючих
12.03.2015
1
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне ставлення до оточуючих
13.03.2015
2
Тренінг для учнів «Неформальні молодіжні організації»
16.03.2015
26
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне ставлення до оточуючих
19.034.2015
1
Профілактична бесіда про вміння знаходити компромісне рішення під час розв’язання  конфліктних ситуацій
19.03.2015
1
Тренінг для учнів «Формула успіху на іспитах»
23.03.2015
30
Профілактична бесіда про норми поведінки і недопущення пропусків уроків
26.03.2015
2
Проведення психологічного лекторію для батьків учнів, схильних до асоціальної поведінки
26.03.2015
2
Проведення психологічного лекторію для батьків учнів, схильних до асоціальної поведінки та зниженої навчальної мотивації
6.04.2015
2
Індивідуальний психологічний супровід дитини, що пережила ситуацію соціально-політичної кризи
15.04.2015
Учні
3
Психологічний супровід учнів, що мають проблеми у взаємовідносинах із оточуючими (зниження тривожності, агресивності)
15.04.2015
2
Тренінг для учнів «Конфлікти»
16.04.2015
26
Тренінг для учнів «Формула успіху на іспитах»
16.04.2015
32
Психологічний супровід учнів, що мають проблеми у взаємовідносинах із оточуючими (зниження тривожності, агресивності)
17.04.2015
4
Тренінг для учнів «Конфлікти»
20.04.2015
28
Тренінг для учнів «Конфлікти»
20.04.2015
29
Індивідуальний психологічний супровід «Щоденник особистісного розвитку»
22.04.2015
Учні
5
Виховна бесіда про норми поведінки та толерантне ставлення до оточуючих
5.05.2015
10Б
5
Тренінг для учнів «Все залежить від мене!»
6.05.2015
Учні
16
Тренінг для учнів «Формула успіху на іспитах»
7.05.2015
32
Тренінг для учнів «Я – майбутній п’ятикласник!»
12.05.2015
30
Тренінг для учнів «Я – майбутній п’ятикласник!»
13.05.2015
32
Тренінг для учнів «Я – майбутній п’ятикласник!»
14.05.2015
30
Тренінг для учнів «Я – майбутній п’ятикласник!»
15.05.2015
30

18. Зв’язки з громадськістю:
Зміст роботи
Цільова група
Кількість заходів
Зустріч із представником міліції щодо супроводу неблагополучних сімей (Кузіна М.С.)
Співпраця із міліцією
1
Планування сумісної діяльності із СПС Центру профорієнтації (діагностика, психологічний супровід)
Співпраця із Центром профорієнтації
1
Участь у конкурсі соціально-психологічних проектів, виступ із презентацією «В сучасному світі не має бути місця дитячій бездоглядності і безпритульності»
ССД Дніпровського району
1
Залучення дітей до позашкільної діяльності за інтересами (ДСШЮ)
ДСШЮ
1
Взаємодія із благочинною організацією «Анастасіс», Участь у семінарі «Профілактична робота із підлітками»
Благочинна організація «Анастасіс»
1
Бесіда з представником міліції з метою профілактики шкідливих звичок (Кузіна М.С.)
Учні „групи ризику”
1
Бесіда з представником міліції з метою профілактики шкідливих звичок та попередження злочинів серед неповнолітніх (Пантак Г.В.)
Учні „групи ризику”
1
Профорієнтаційний захід (тренінг «Крок в майбутнє») за участю представників Центру зайнятості
1
Профілактична бесіда щодо недопущення випадків правопорушень (Кузіна М.С.)
Учні 10 класів
1
Профілактична бесіда щодо попередження злочинів серед неповнолітніх (Савченко Ю.І.)
Учні „групи ризику”
1
Проведення виховної роботи з учнями щодо дотримання правил поведінки в громадських місцях та попередження скоєння злочинів (Лавро О.А.)
Учні 8-11 класів


1


Проведення роботи з учнями щодо попередження самовільного залишення дітьми домівок (Пантак Г.В.)
Учні 8-х  класів

1
Лекція лікаря-нарколога «Здоровий спосіб життя»
Учні старших класів
1
Бесіда з представником міліції з метою профілактики шкідливих звичок (Кузіна М.С.)
Учні „групи ризику”
1

19. Участь у виконанні державних, регіональних програм
Назва програми
Заходи
Цільова група
№ 2. Загальнодержавна програма забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, лікування, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих  і хворих на СНІД на 2009-2013 роки
Акція „Ми проти ВІЛ/СНІД! Захисти себе...” Виставка малюнків на тему СНІД. Бесіди і відеолекторії „ВІЛ/СНІД”
Учні 7-х класів – 87
Учні 11-х класів – 53.


№ 7. ПРООН/ЮНЕЙДС “Сприяння просвітницькій роботі “Рівний-рівному” серед молоді України щодо здорового способу життя”
Факультативний тренінг-курс

Учні 9-10 класів – 30
Підготовлені підлітки-тренери – 5 (свідоцтво)
№ 8. Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 03.08. 2012 № 888 «Про затвердження Плану заходів Міністерства
освіти і науки, молоді та спорту щодо профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді на період до 2015 року»
Тренінги у 5-11 класах „Як не стату жертвою злочину!”. Тематичні бесіди для батьків щодо постійного контролю за місцезнаходженням дітей та нагадуванням про відповідальність за випадки жорстокого поводження з дітьми, за неналежне виконання батьківських обов’язків
Учні 5-11 класів  - 171 учнів
Батьки учнів 5-6 класів - 172
№ 9. Наказ Міністерства освіти і науки України від 01.02.  2010 № 59 «Про вжиття  заходів щодо запобігання насильству  над дітьми»
Акція „16 днів проти насильства” Тренінги. Виставка малюнків на тему „Ні насильству!” Відеолекторії.
Учні 6-х класів – 73

Учні 10-11 класів – 101


20.Психологічний супровід експериментальної діяльності
Тема експеримент. роботи
Керівник (ПІП, посада, місце роботи)
Нормативний документ, який регламентує впровадження
Етап впровад-ження
Рік впро-вадження
Перспективи

Всеукраїнський рівень








Регіональний рівень









22.Результативність діагностичної та корекційно-розвивальної роботи:
Методики
% обстежених від загальної кількості
Результати діагностики
Кількість учнів за рівнями
Кількість учнів на корекцію
Результати вихідної діагностики
Яким чином доведені результати та рекомендації до відома педагогів та батьків
Готовність до навчання учнів перших класів
Психолого-педагогічний прогностичний скринінг
90%
І – 32
ІІ – 61
ІІІ – 15
ІV – 0
8
ІV – 1 (учня направлено на ПМПК)
Педконсиліум, виступ на батьківських зборах з презентацією „Практична допомога батьків першокласникам”
Готовність учнів 4-х класів до навчання в середній ланці
Анкета Лусканової, діагностика інтелектуального рівня, проективна методика «Дерево»
90%
Високий рівень – 50%
Середній – 45.8%
Низький – 4.2%


Педконсиліум, виступ на батьківських зборах з результатами діагностики
Рівень адаптації учнів 5-х класів
Анкета „Школа”, методика „Дерево”, соціометрія, тривожність
92.2%
Адаптовані – 95
Ризик дезадаптації – 11
Дезадаптація – 0
2
Проявів дезадаптації не виявлено
Педконсиліум, виступ на батьківських зборах з результатами діагностики
Учні групи ризику (за типами важковиховуваності)
Карта визначення типу важковиховуваності
100%
Тип педагогічно занедбаних дітей – 4
Конституціо-нальний тип – 2
Ситуативний тип – 4
Тип важковихову-ваних дітей – 2
12
Рекомендовано продовжити психологічний супровід таких учнів і на наступний навчальний рік.
Індивідуальні консультації батьків та педагогів
Рівень суїцидального ризику
Методика Горської
84.3%
Низький рівень – 68.1%
Підвищений рівень – 29.6%
Високий рівень – 2.3%
10 (індивідуальні бесіди)
Рекомендовано продовжити психологічний супровід таких учнів і на слідуючий навчальний рік.
Індивідуальні консультації батьків та педагогів
Інші види діагностики та корекції:








23. Досягнення та проблеми діяльності практичного психолога:
·           Створила та веду власний сайт соціально-психологічної служби школи «Кабінет психолога» за електронною адресою http://psy-school32.blogspot.com Висвітлюю основні напрямки роботи практичного психолога у школі.
·           Маю 17 різноманітних відзнак, у тому числі: дипломи, грамоти, сертифікати, подяки, свідоцтва.
·           Маю 12 друкованих робіт.
·           Підготувала 5 підлітків-тренерів за програмою «рівний-рівному».
·           Розробила та впроваджую 5 власних корекційно-розвивальних та профілактично-просвітницьких програм.
·           Брала участь у Всеукраїнському конкурсі журналу «Практичний психолог: Школа» - Профілактично-просвітницька робота з учнями (Дипломант конкурсу).
·           Брала участь у конкурсі соціально-психологічних проектів, виступ із презентацією «В сучасному світі не має бути місця дитячій бездоглядності і безпритульності» (Грамота).

Немає коментарів:

Дописати коментар