День Толерантності у школі № 32
Толерантна
людина
Крупник
Г.А., психолог ЗНЗ № 32, м .Херсон
1.
Привітання.
(5 хв.) Учні називають своє ім’я і розповідають про свій
улюблений колір.
2.
Правила
роботи у групі. (5 хв.)
· Доброзичливе
ставлення один до одного
· Вміти
вислухати іншого
· Бути у
хорошому настрої
· Дотримуватись
дисципліни
3.
Мозковий
штурм «З якою людиною приємно спілкуватися?»(10 хв.) Відповіді учнів
записуються на дошці.
4. Інформаційне
повідомлення «Толерантна людина» (5-7 хв.) Поняття толерантності вперше
почали вживати у XVIII столітті. У своєму «Трактаті про
віротерпимість» видатний французьський письменник і філософ Вольтер писав: «Безумством є
переконання, що всі люди мають однаково думати про певні предмети». Розуміння
толерантності не однакове в різних культурах, тому що залежить від історичного
досвіду народів. У англійців толерантність розуміють як готовність і здатність
без протесту сприймати іншу особистість, у французів – як свободу іншого, його
думок, поведінки, політичних та релігійних поглядів. У китайців бути
толерантним означає великодушно і щиросердно ставитись до інших. В арабському
світі толерантність – це вміння вибачати, терпимість, співчутливість. У наш час
толерантність розуміють як повагу і визнання рівності, відмову від домінування
та примусу, визнання права інших на власні думки та погляди. Отже,
толерантність перш за все має на меті прийняття інших такими, якими вони є, і
взаємодію з ними на основі згоди.
ТОЛЕРАНТНА
ЛЮДИНА
· Добре
співпрацює з іншими на засадах партнерства
· Готова
миритися з думками інших
· Поважає
людську гідність
· Поважає
права інших
· Сприймає
іншого таким, яким він є
· Здатна
поставити себе на місце іншого
· Поважає
право бути іншим
· Визнає
різноманітність
· Визнає
рівність інших
· Терпима
до інших думок, вірувань, поведінки
· Відмовляється
від домінування й насильства
5. Малюнок «Толерантна людина»(10-15
хв.) Учням пропонується об’єднатися у групи по 4-5 чоловік і
намалювати спільний малюнок. Кожному членові команди надається слово.
6. Вправа «Казки про вірну дружбу» (5-7
хв.) Учням пропонується згадати якомога більше казок про
дружбу. Відповіді записуються на дошці.
7. Підведення підсумків. Прощання. (5 хв.)
Немає коментарів:
Дописати коментар