19.11.13

День Толерантності

День Толерантності у школі № 32


Толерантна людина

Крупник Г.А., психолог ЗНЗ № 32, м.Херсон

1.                Привітання. (5 хв.) Учні називають своє ім’я і розповідають про свій улюблений колір.
2.                Правила роботи у групі. (5 хв.) 
·  Доброзичливе ставлення один до одного
·  Вміти вислухати іншого
·  Бути у хорошому настрої
·  Дотримуватись дисципліни
3.                Мозковий штурм «З якою людиною приємно спілкуватися?»(10 хв.) Відповіді учнів записуються на дошці.
4. Інформаційне повідомлення «Толерантна людина» (5-7 хв.)  Поняття толерантності вперше почали вживати у XVIII столітті. У своєму «Трактаті про віротерпимість» видатний французьський письменник і філософ Вольтер писав: «Безумством є переконання, що всі люди мають однаково думати про певні предмети». Розуміння толерантності не однакове в різних культурах, тому що залежить від історичного досвіду народів. У англійців толерантність розуміють як готовність і здатність без протесту сприймати іншу особистість, у французів – як свободу іншого, його думок, поведінки, політичних та релігійних поглядів. У китайців бути толерантним означає великодушно і щиросердно ставитись до інших. В арабському світі толерантність – це вміння вибачати, терпимість, співчутливість. У наш час толерантність розуміють як повагу і визнання рівності, відмову від домінування та примусу, визнання права інших на власні думки та погляди. Отже, толерантність перш за все має на меті прийняття інших такими, якими вони є, і взаємодію з ними на основі згоди.    
ТОЛЕРАНТНА ЛЮДИНА
·  Добре співпрацює з іншими на засадах партнерства
·  Готова миритися з думками інших
·  Поважає людську гідність
·  Поважає права інших
·  Сприймає іншого таким, яким він є
·  Здатна поставити себе на місце іншого
·  Поважає право бути іншим
·  Визнає різноманітність
·  Визнає рівність інших
·  Терпима до інших думок, вірувань,  поведінки
·  Відмовляється від домінування й насильства
        5. Малюнок «Толерантна людина»(10-15 хв.) Учням пропонується об’єднатися у групи по 4-5 чоловік і намалювати спільний малюнок. Кожному членові команди надається слово.
        6. Вправа «Казки про вірну дружбу» (5-7 хв.) Учням пропонується згадати якомога більше казок про дружбу. Відповіді записуються на дошці.
7.     Підведення підсумків. Прощання. (5 хв.) 








Немає коментарів:

Дописати коментар