Виступ під час проведення міського семінару заступників директорів шкіл з НВР з презентацією "Досвід взаємодії особистості з соціумом: особливості соціально-психологічного супроводу"
У нашій школі створена та впроваджується власна програма,
що дає можливість охопити учнів як молодшої так і старшої школи. З учнями
проводяться індивідуальні консультації, тренінги, просвітницькі та
профілактичні заходи. З батьками проводиться робота у рамках батьківського
всеобучу, із вчителями проводиться індивідуальна робота (консультації з
наданням рекомендацій), та групова робота (педагогічні наради, педконсиліуми).
Вашій увазі пропонується фото-звіт роботи Соціально-психологічної служби
Херсонської загальноосвітньої школи № 32
Під час виконання вправи учням пропонується написати
якомога більше своїх позитивних рис характеру. Описати на свої таланти та
вміння
На
даному фото ми бачимо,
як діти
виконують вправу «Мої успішні ситуації», що дозволяє учням замислитись
над своїми досягненнями сьогодні та планувати майбутнє.
На думку учнів – одна із складових успіху – це
впевненість у собі! Тому ми вважаємо за доцільне розвивати лідерські навички за
допомогою публічних виступів.
Дуже
важливо навчити дітей контролювати свої негативні емоції та вміти перетворювати
негативну енергію в позитивну.
Одним із важливих завдань нашої програми є формування
толерантного ставлення до оточуючих. З цією метою було проведено Тиждень
Толерантності. Завданням акції було донесення до дітей поняття толерантності та
основні закономірності. Були проведені тренінги з учнями молодшої та старшої
школи. На занятті дітям у грі розповідали про важливість цієї теми,
влаштовували інтерактивні ігри. По закінченню тренінга діти вже самі
розповідали про своє бачення толерантності.
На даному
фото ми бачимо плакат Толерантності, який
підготували учні старшої школи, а
також листівки, на яких було розміщено інформацію про те, хто така толерантна
людина.
Діти виходили на вулиці міста та запитували у перехожих,
чи знають вони значення цього дня.
Одним із важливих чинників під час формування успішної,
впевненої поведінки – є робота над подоланням тривожності, невпевненості.
Діти виконують дану вправу з метою навчитися вести
публічні дебати, відстоювати власну думку. Дана вправа також направлена на
підвищення самооцінки, розігрується ситуація успіху.
«Правове
виховання» -
один із важливих напрямків роботи СПС. Учні під час тренінгу дізнаються про
права та обов’язки дитини, знайомляться з Конвенцією ООН «Про права дитини»
Формування навчальної мотивації – дуже важливий компонент
подальшого успішного життя. Щоб стати успішним учнем, дитина повинна отримувати
задоволення від навчання. Коли ми задоволені – ми щасливі. Коли ми щасливі – ми
досягаємо бажаного. Досягнувши бажаного – ми успішні. Без відчуття успіху у
дитини пропадає інтерес до школи і навчальних занять.
Тренінг на підвищення рівня згуртованості колективу. Дана
вправа сприяє дружній атмосфері у класі, розвиваю командний дух, почуття
гордості за себе і товаришів.
“Всесвітній День боротьби зі СНІДом” Мета заходу –
формувати терпиме ставлення до ВІЛ-інфікованих, підвищувати рівень обізнаності
з даної проблеми. Протягом тижня ми провели акцію «Ми проти ВІЛ, СНІД»., метою
якої було застерегти та проінформувати дітей про можливі шляхи зараження.
Червоні стрічки – символ підтримки людей з ВІЛ/СНІД. Діти
самі робили червоні стрічки, які потім роздавали одноліткам, розповідаючи про
небезпеку захворювання. А також давали листівку-нагадування.
В школі було проведено виставку малюнків на тему ВІЛ/
СНІД, до якої охоче долучилися учні нашої школи. Було проведено відео-лекторії,
лекції та фільми про небезпеку хвороби та шляхи її зараження. Після чого було
обширне обговорення цієї теми.
«16 днів проти насилля» - акція з
метою поширення знань учнів про права дитини та надання соціального захисту у
разі виявлення агресії у сімї. Спочатку ми влаштували виставку малюнків серед
учнів 5-11 класів, потім проводили лекції, під час яких діти могли більше
дізнатись про свої права, захищеність та свободу.
З учнями «групи ризику», що знаходяться на внутришкільному
обліку було проведено анкетування, яке мало показати чи страждають діти від
будь-якого виду насилля (фізичного, морального), яке може виникнути в школі,
так і за її межами. Провівши тестування. Ми з’ясували, що насилля над дітьми
виявлено не було.
В рамках школи було проведено акцію «правила дорожнього
руху», до якої були залучені представники ДПС, які інформували дітей та
застерігали від неправильного поводження на дорозі. Та небезпечні випадки. У
кожному класі було проведено опитування з метою виявлення культури поведінки на
дорозі.
Діти самостійно намалювали малюнки з правилами дорожнього
руху.. Зібравши невелику групу дітей ми пішли на подвір’я школи та роздавали
малюнки пішоходам та водіям. Таким чином діти намагалися застерегти водіїв та
пішоходів від нещасних випадків та звернути увагу на толерантне ставлення один
до одного.
Практичний психолог
Крупник Г.А.
Соціальний педагог
Сподоба М.Р.
Немає коментарів:
Дописати коментар