Психологічні особливості
підліткового віку:
·
У
дітей 10 -12
років спостерігається неорганізованість.
·
Навчальна
розгубленість.
·
Недисциплінованість.
·
Молодші
підлітки швидше втомлюються, втома переходить у стійку перевтому.
·
Мислення
школяра деякою мірою залишається конкретним, наочнообразним.
·
Інтенсивний
фізичний розвиток іноді знижує розумову діяльність школяра.
Причини можливих
проблем п’ятикласників такі:
·
Починаються
особистісні зміни, пов’язані з початком підліткового періоду
·
Відбуваються
об’єктивні зміни у навчальній діяльності
·
Труднощі
у сфері спілкування з однокласниками є для дитини важливішими ніж проблеми у
навчанні
Ознаки успішної
адаптації:
·
задоволеність
дитини процесом навчання;
·
навчальна
програма для учня є посильною;
·
задоволеність
міжособистісними відносинами - з однокласниками і вчителем.
РЕКОМЕНДАЦІЇ
БАТЬКАМ:
·
Якщо
Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це
із класним керівником, шкільним психологом.
·
Цікавтеся
шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із
конфліктів.
·
Регулярно
розмовляйте з учителями вашої дитини про її успішність, поводження та взаємини
з іншими дітьми.
·
Допомагайте
дитині виконувати домашні завдання,але не робіть їх самі.
·
Особливі
зусилля докладайте для того, щоб підтримувати спокійну й стабільну атмосферу
вдома, коли в шкільному житті дитини відбуваються зміни.
·
У
батьках підлітки хочуть бачити друзів і порадників, а не диктаторів.
Немає коментарів:
Дописати коментар