22.10.13

Адаптація п’ятикласників до навчання у середній школі (батьківські збори)



Психологічні особливості підліткового віку:
·         У дітей 10 -12 років спостерігається неорганізованість.
·         Навчальна розгубленість.
·         Недисциплінованість.
·         Молодші підлітки швидше втомлюються, втома переходить у стійку перевтому.
·         Мислення школяра деякою мірою залишається конкретним, наочнообразним.
·         Інтенсивний фізичний розвиток іноді знижує розумову діяльність школяра.

Причини можливих проблем п’ятикласників такі:
·         Починаються особистісні зміни, пов’язані з початком підліткового періоду
·         Відбуваються об’єктивні зміни у навчальній діяльності
·         Труднощі у сфері спілкування з однокласниками є для дитини важливішими ніж проблеми у навчанні

Ознаки успішної адаптації:
·         задоволеність дитини процесом навчання;
·         навчальна програма для учня є посильною;
·         задоволеність міжособистісними відносинами - з однокласниками і вчителем.

РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ:
·         Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із класним керівником, шкільним психологом.
·         Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.
·         Регулярно розмовляйте з учителями вашої дитини про її успішність, поводження та взаємини з іншими дітьми.
·         Допомагайте дитині виконувати домашні завдання,але не робіть їх самі.
·         Особливі зусилля докладайте для того, щоб підтримувати спокійну й стабільну атмосферу вдома, коли в шкільному житті дитини відбуваються зміни.
·         У батьках підлітки хочуть бачити друзів і порадників, а не диктаторів.

Немає коментарів:

Дописати коментар