22.10.13

Адаптація п’ятикласників до навчання у середній школі (педагогічний консиліум)


Мета педагогічного консиліуму:
·         Залучити учасників педагогічного консиліуму до активного обговорення проблеми адаптації п'ятикласників до навчання в основній школі;
·         Колективне вивчення труднощів навчання п'ятикласників;
·         Знайти шляхи подолання наявних труднощів;
·         Налагодження співпраці між учителями-предметниками, які викладають у п'ятикласників;
·         Виробити рекомендації для всіх учасників навчально-виховного процесу з проблемних моментів адаптації.

Молодший шкільний вік є сензитивним:
·         для розвитку пізнавальних потреб і інтересів, для формування мотивів навчання;
·         для розвитку продуктивних прийомів і навичок навчальної роботи, так званого «уміння вчитися»;
·         для формування особистості п’ятикласника, розкриття його індивідуальності, формування самооцінки, самоконтролю;
·         для засвоєння соціальних норм і зав'язування міцних дружніх зв'язків.

Основні завдання розвитку:
·         розвиток навчальної мотивації, інтересів;
·         розвиток навичок співробітництва з однолітками, уміння змагатися з іншими, правильно й різнобічно порівнювати свої результати з успішністю інших;
·         формування вміння домагатися успіху правильно й ставитися до успіхів і невдач, розвиток упевненості в собі.

ПАМ'ЯТКА КЛАСНИМ КЕРІВНИКАМ 5-х КЛАСІВ:
·         Працюйте над формуванням колективу через різноманітні доручення, змінюючи групи.
·         Розвивайте почуття колективізму через спільну турботу про престиж класу (зовнішній вигляд, успіхи в навчанні, максимальна участь у святах, естафетах, конкурсах).
·         Уникайте «гострих» кутів, проявляйте стриманість, терплячість.
·         Пам'ятайте: діти потребують ласки, ніжності, співучасті, турботи.
·         Вчасно й мудро підтримуйте дитячу активність.

ПАМ'ЯТКА ВЧИТЕЛЯМ, ЯКІ ВИКЛАДАЮТЬ У 5-х КЛАСАХ:
·         Пам'ятайте: легше з першого уроку викликати до себе довіру, любов дитини, ніж потім подолати недовіру.
·         Не змінюйте різко методи роботи, використовуйте ігровий матеріал, інструктажі, пам'ятки, алгоритми, картки-опори, зразки виконання.
·         Протягом уроку та додому давайте конкретні доступні завдання й домагайтесь їх чіткого виконання.
·         Забезпечуйте систематичне повторення.
·         Уникайте перевантаження дітей.

Немає коментарів:

Дописати коментар