Мета педагогічного
консиліуму:
·
Залучити
учасників педагогічного консиліуму до активного обговорення проблеми адаптації
п'ятикласників до навчання в основній школі;
·
Колективне
вивчення труднощів навчання п'ятикласників;
·
Знайти
шляхи подолання наявних труднощів;
·
Налагодження
співпраці між учителями-предметниками, які викладають у п'ятикласників;
·
Виробити
рекомендації для всіх учасників навчально-виховного процесу з проблемних
моментів адаптації.
Молодший шкільний
вік є сензитивним:
·
для
розвитку пізнавальних потреб і інтересів, для формування мотивів навчання;
·
для
розвитку продуктивних прийомів і навичок навчальної роботи, так званого «уміння
вчитися»;
·
для
формування особистості п’ятикласника, розкриття його індивідуальності, формування
самооцінки, самоконтролю;
·
для
засвоєння соціальних норм і зав'язування міцних дружніх зв'язків.
Основні завдання
розвитку:
·
розвиток
навчальної мотивації, інтересів;
·
розвиток
навичок співробітництва з однолітками, уміння змагатися з іншими, правильно й
різнобічно порівнювати свої результати з успішністю інших;
·
формування
вміння домагатися успіху правильно й ставитися до успіхів і невдач, розвиток
упевненості в собі.
ПАМ'ЯТКА
КЛАСНИМ КЕРІВНИКАМ 5-х КЛАСІВ:
·
Працюйте
над формуванням колективу через різноманітні доручення, змінюючи групи.
·
Розвивайте
почуття колективізму через спільну турботу про престиж класу (зовнішній вигляд,
успіхи в навчанні, максимальна участь у святах, естафетах, конкурсах).
·
Уникайте
«гострих» кутів, проявляйте стриманість, терплячість.
·
Пам'ятайте:
діти потребують ласки, ніжності, співучасті, турботи.
·
Вчасно
й мудро підтримуйте дитячу активність.
ПАМ'ЯТКА
ВЧИТЕЛЯМ, ЯКІ ВИКЛАДАЮТЬ У 5-х КЛАСАХ:
·
Пам'ятайте:
легше з першого уроку викликати до себе довіру, любов дитини, ніж потім
подолати недовіру.
·
Не
змінюйте різко методи роботи, використовуйте ігровий матеріал, інструктажі,
пам'ятки, алгоритми, картки-опори, зразки виконання.
·
Протягом
уроку та додому давайте конкретні доступні завдання й домагайтесь їх чіткого
виконання.
·
Забезпечуйте
систематичне повторення.
·
Уникайте
перевантаження дітей.
Немає коментарів:
Дописати коментар